:unsure:
Utskriftsvy
Jo, är väl så. Sen har han ju ej vart på topp heller på sistone pga av skadan. Efter vad är det nu, 27 operationer?! Så är han fot fortfarande kass. :sad1:
Men han har ju hunnit spela länge, började tidigt och är trots allt 37 år. Sen så kan han mest ta det lugnt nu framöver, har ju rätt gott om kosing med så... :)
Vi börjar med att:
igår åkte bussen förbi min hållplats när jag skulle från sikeå till kalix, för att den var full. Stack därifrån och 10 min efter det kommer en ny fick jag reda på-.-
så jag fick ta en senare buss som bara gick till luleå!! Så jag fick gå upp halv 6 imorse och åka 1 tim och 30 min med buss till kalix. Trött, ONT som fan i tanden, Less.
sen dryg skola med 2x matte och 2x samhälls
Sug snopp säger jag bara!
Min kusin har haft tur i oturen kan man säga.. Han fick en tackling på innebandyn och skadade knät och under operationen lyckades de på nåt sett se att han hade ett medfött hjärtfel.
Så han ska operera hjärtat inom en snar framtid, och jag hoppas verkligen att allt går bra.
kom precis in efter att ha varit i garaget hela dan o tänker va händer i skolan imorgon?
Juste vi ska iväg o åka skidor... Fan vi ska iväg o åka skidor, har inte tänkt på att jag ska ha ngt o äta eller ngt sånt överhuvudtaget så nu får man komma på ngt att göra... så jävla drygt
Är så jävla trött på all skola nu..
Näsblod i duschen, såg konstigt ut när allt plötsligt blev rött.:unsure:
Fast lite bra att de blev då och inte före/efter så man lyckades förstöra några kläder.
Att jag inte längre har några avsnitt av O. C. kvar, känns sjukt tråkigt..
Min katt gjorde en grym fail imorse!:D
Han satt nedanför matbordet och stirrade uppåt, sen kurade han ihop sig lite och man såg att han skulle hoppa upp när som helst.
Då händer de, han flyger uppåt, lyckas landa på baksidan av stolen som står emot bordet och han hänger kvar där.
Då välter stolen bakåt, och katten sitter kvar!
Fan va jag garvade då!:D Katten såg däremot inte så glad ut.
Har typ börjat läspa efter att jag bet mig i tungan igår, gör så jäfla ont..
Katter som failar är så sjukt roligt! :D
Ont: min katt har vält ut blomvasen 3 gånger på 1 dag. Det är inte den vanliga "gnida huvudet" utan det är mer "sätt tassen på kanten och bara ryck ner allt".. Segt att plocka undan. På väg hem nu och vasen är säkert vält när jag kommer hem också. :(
Kylan, man blir ju helt less på den alltså! :sneak:
Att jag typ inte kan trycka på gaspedalen utan att ljuddämparen lossar från fästet -,-
Facebook's nya bildvisningsskit. Rätt störande :O
Klantiga holländare, skickat fel förgasare :( hoppas jag slipper stå för frakt..
fick innan idag reda på att man tydligen har svenska prov imorron :D
Inte riktigt återhämtat mig sen polaren dog, imorgon har jag vvs prov = jag kan verkligen inte plugga.. där sumpar jag mitt vg i vvs c förmodligen..
samt att jag skulle kapa en låda jag svetsat idag när jag kom till skolan, byttte om och ställde mig med vinkelslipen i näven, musiken i lurarna och allmänt sov.. stod så alla flisorna flög på mig, började brännas lite smått på ***en, tittade ner och då brann hela tröjan.. ibland är man för smart, musiken råkade även dö då sladden också brann upp
Någon som antagligen snott min jacka i skolan idag med bland annat alla mina nycklar/busskorten/gymkortet -.- Blir så jävla ARG på tjuvar !!!!!
haha skulle vilja se en hund som trodde den var en katt :P sitta på soffbordet/röja halva soffbordet :P
Hinner inte plugga till provet imorgon då jag fick precis innan helgen prov på 100 sidor och läraren tyckte endå det var ganska lite plugg jävla mongo!! ::ranting::ranting:
Satte på denna videon på YT så fick min katt värsta dampet och blev jätte orolig, så han sprang fram till skärmen, sedan sprang han bakom den för att kolla vart katten var :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=UHIYNc2nd4w
Zlatans bortdömda mål. Helvete vad mesigt dömt! :(
Sjukdom -.-