Måste bara fråga vart ni "lånar" denna fina serie?:)
Om det är en olämplig fråga får någon gärna svara i PM:)
Utskriftsvy
Får ipoden såld imorn!!!!
Ledig imorron!:wub:
Kanske drar till östhammar och slaktar Dracens bakdäck uppe vid frösåkersskolan:huhu:
Att man äntligen kmr in här igen:)
MN Funkar:D
Skolavslutning idag :D
Ledig:wub:
Denna dagen är win! Började med att jag vaknade typ 10.00 (börjar egentligen 09.35). Aja, käkar lite och drar mig till skolan, är där runt 10.30. Så när jag är där så ska jag in på lektionen, men den va inställd! Fan va nice! Aja, sedan så ska vi ha en spanskalektion, då lämnar vi in spanskaböckerna och fikar sen slut på den lektionen (tog kanske 20 min) Sedan ska vi ha slöjd då, så kommer jag dit, läraren säger att jag kan gå hem för jag gjort allt :D Så jag gick från typ 10.30-11.00 istället för att gå från 09.35-15.45 :D Så jävla gött! Sedan så har vi bara 3 "seriösa" skoldagar kvar, dock är inte dom heller speciellt seriösa då vi mest kommer kolla på film, fika, kanske någon snabb genomgång osv. !
Försov mig fram tills nu, skolan började 09:00 :D
Vad fan? På översikten över Övrigt-delen står det att Hans_J postade inlägg 12:37, men när jag går in i tråden så är det senaste inläggen det som Ralley postade imorse 08:53. Någon med samma?
fixade mitt G i elläran idag :D + började 10 och slutade 12 :)
SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOV :wub::wub: jippiii
G i tyska! WIN WIN WIN!!! :thumbsup::beer:
Satte på kolfiberark på gaffelbenen;) Vad tycker ni? Tycker själc att det blev bra, roligare än bara någon tråkig silverfärg :) http://www.moppenet.nu/showthread.ph...=8708#post8708
Sommarlov!
K50 lever:wub:
Dagen var win fram till att folk började lägga allt i multipla spoilers...