Gult fogskum?:huhu:
Utskriftsvy
Blev ingen resa till siiimooon och jonthä idag, erik hade ett skapligt lagerras.
Nästa gång kanske han lyssnar på mig och smörjer upp grejorna när de är isär och inte vrider åt så att svingen trycks ihop en halv decimeter. :whistle:
Saker som sitter kvar på fingrarna som måste nötas bort är inte skoj :/
Epoxylim är väl ingen höjdare direkt.
Blev utkörd från skolavslutningen på grund av mitt beteende och att jag "stank" sprit. Verkar inte som att mitt sommarlov har börjat än trotts allt.
http://www.blocket.se/vasternorrland...8.htm?ca=9&w=3
"nu säljer jag min oljepump för att jag kör med separat oljeblandning." desperat sätt att tjäna pengar? och varför säljer man oljepumpen när man ska blanda separat lol? x)
insåg nyss hur slö en volvo v40 2.0T är (170hk) ;P
Får väl säga vädret för alla studenter:(
Skitväder inför festen ikväll :/
Blev väckt kl 08.35 i morse av att pappa skulle ha datorn som förövrigt låter som ett jäkla flygplan. Blev skapligt arg, så gick upp och lade mig i min brossas säng för att få lite lugn och ro. Så var det massor av fåglar som bråkade utanför, så förflyttade mig till mammas säng och fick sova 2 timmar innan jag blev väckt av mamma för att vi skulle ha några jävla gäster för att "fira" att vi slutat i skolan med det vackra vädret.
Jippe :(
Vädret
ösregnar. söp igår, idag ringer morsan o väcker mig klockan 11 att dom snart är i hstd och att dom skulle hämta mig för att glo när min bror tar studenten...
Vädret.....
som INTE är fail :D:D:D :gloria: mohah
50/65 2 mer rätt, och jag hade klarat det ;(