Tycker du helt klart ska satsa på en Zte :)
Länk till mobilen
Tycker du helt klart ska satsa på en Zte :)
Länk till mobilen
Kommer galaxy S2 få android 4.0?
Är galet sugen på en s2. Men känns lite ovärt nu när nexsus kommer snart, men gillar inte att skärmen är så jävla gigantisk på den. Lär ju inte gå i ha den i fickan åns -.-
Är android 4.0 på väg :O?
Hade hoppats på 4.0 till SGS, men som jag fattat det så kommer det inte komma? :O
Varför inte?
"Efter att ha undersökt faktorer som systemkrav, plattformsbegränsningar och partnermöjligheter kommer Samsung att titta på möjligheten att uppgradera produkter i Galaxy-familjen till Ice Cream Sandwich. Specifika uppgraderingsplaner för aktuella produkter kommer att kommuniceras separat."
nån som vet om det kommer 4.0 till htc sensation? :)
4.0 är för nytt för att säga till vilka det kommer och inte.
Någon som vet när Instagram kommer till Android och är det någon som använder Mytubo här?
Någon som vet nammnet på appen så man kan komma in på moppenet? :)
Så här stog det på HTC´s fb sida:
Since Google unveiled Ice Cream Sandwich earlier this week, HTC has been looking closely at the new OS's features and functionality to determine our upgrade plans. We're a recognized industry leader in providing fast and consistent upgrades to our Android devices and Ice Cream Sandwich will be no different.
Upgrades require a careful balance of hardware and software to ensure the best possible performance and usability, so please stay tuned as we assess our product portfolio. Our goal is to upgrade as many HTC devices as possible and we'll be sharing details on specific devices and timing in the coming weeks!
ser ut som att de flesta HTC mobiler kommer få 4.0 :D
HTC Sensation XE eller SE Xperia Arc S? Har en iPhone 4 idag.
Vlingo är så jäkla kul! haha :D
Ne och speciellt nu när Sony möblerar om lite med märket vågar jag inte köpa någon.
Läste lite om Samsung Galaxy Nexus, den verkar ju redigt grym faktiskt :wub: android 4 ser verkligen grymt ut.
Sen det där med att XE har 1.5ghz det kan du överklocka din Sensation till, för det är samma processor som du har :)
Deras smartphones är ju inget att hurra för.
"Stel" design, plastiga är dom också.
Tråkiga menyer, sega också.
Sen har aldrig Sony E haft någon vidare kvalité på sina mobiler i övrigt, I alla fall enligt mina egna erfarenheter.
Man får verkligen inte samma kvalitétskänsla som med andra mobiler, typ som HTC iPhone och så.
Sorry dubbel.
Men hörde något av det dummaste jag hört i Androidväg och iPhoneväg idag.
Person 1: "iPhone är ju typ en dator, man köper ju inte den för att ringa typ."
Person 2: "Sen finns ju dessa androidtelefoner, HTC till exempel. Folk är ju inte så nöjda med dom har jag hört, sen är dom ju jätte komplicerade" <------ WTF!?!? Blev arg när jag hörde detta...
Gjorde en uppdatering igår till 2.3.5 och hela klockapplikationen eller hur man nu ska säga här försvunnit. Där man hittar tidtagarur, Stoppur, alarm osv. Vad hittar jag denna?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Batteritiden på min Sensation (vanliga) har blivit helt värdelös, det har inte blivit sämre och sämre utan helt plötsligt höll inte batteriet mer än kanske 6 timmar om jag varit i skola (lyssnar mycket på musik, ej youtube) men det brukar inte vara något problem. Laddade den inte under natten idag och batteriet hade kanske 15% kvar. Förut skulle det max dragits några procent. Vad har hänt? Tänkte att det kanske var något program som förhindrade den att sättas i viloläge men redan avinstallerat alla jag hittat :nooo: Kanske man ska dra en total återställning av telefonen?