Risk 1an Färdig! skön....t !
Utskriftsvy
Risk 1an Färdig! skön....t !
mobilen låg kvar på gymet i morse :wub:
Tvätta av en Evo8 ida, fick åka med när vi drog ut och sladda sen :wub: Det gick breeeeeett ;)
Riejun har fått bus-sjukan!:ninja:
Har fått köra lastbil idag, Fett kul:wub:
Dagens visdomsord:
- gabriella säger:
jo fast så äre! man blir pigg av att träna, man har mindre fett i hjärnan eller nått!
Skolkar en lektion imorgoh och börjar då 12.45 :D Gött med lite sovmorgon + hinner gymma innan skolan ;D
Spanskaprov idag på 3 kapitel, pluggade 3 minuter MAX i måndags, gick ändå hyffsat bra :thinking:
Var prrecis på gymmet och körde bröst, axlar och triceps. Körde i runt två timmar, satan va skönt det var! Bara jag och 2 andra på gymmet, sjukt soft! Eftersom gymmet är helt nytt så körde jag endel övningar jag inte kört innan, så antar att jag lär ha störd träningsverk imån ;)
låg hela kvällen och sov med en 16åring på varje arm, huhu inte alltid det händer längre
Slutade 3 timmar tidigare än vanligt idag och åt nyss en fet saftig hamburgare med(notera skryteriet): Senap , Ketchup , hamburgerdressing , gurkmajonäs , ost , gurka , sallad , bacon och bröd :huhu:
för att citera en slogan "livet har sina goda stunder" haha, nä men jag vette fan. började med att ena ljög om sin ålder, och bjöd med en vännina. förklara sen att det aldrig kommer ske något sexuellt, men att softa till en film är ju aldrig fel. men at man somna är väl bara en bonus då
Freeeedag imon !
Hämta scootern imorrn :P
Skrev in mig på körskola idag. :)
Cellgiftsbehandlingen gick bra! :)
Underbart väder ute, pengar börjar komma in för familjen och jag fick äntligen mina efterlängtade övningskörningspapper! :D:D