hihihihi min låter som en hajper , axxar som en hajper och toppar 60 -.-
Utskriftsvy
What goes up, also goes down..
Blev stoppad med blåljus precis :O
Fick moppen stulen ikväll en kåpstripad derbi senda med crossdäck och cateye ser ni eller hör något tveka inte att ringa 0707811149. Blev stulen i västra göteborg.
En polare fick snutjag ikväll. Han mötte en radiobil som direkt vände när de körde förbi. Han körde nt fort och hade lysen o de, men ändå jagade de han. Antagligen kände de igen moppen, då han kört trimmat rätt mycket innan :P
Sovit på Holmqvists soffa inatt , inte sönt :whops:
Vakna upp hos en polare förut efter drygt 2 timmars sömn efter sjuk utgång, dock hittade jag massa kvitton från Chat Noir (stripklubb) men minns inte att jag varit där ! men men lönedag är en lönedag
Kasta musen i dataskärmen....
http://img846.imageshack.us/img846/7189/dsc018122.jpg
Fy fan så dålig man har blivit sedan förra säsongen .... Gick helt åt skogen... Åkte dock inte med min bräda men men..
1. En biltema slangklämma gick upp så jag hade inget kylarvatten på väg till frihamnen genom hela stan, lagades med turkmek deluxe med avslagen ramlösa Mango som kylarvatten
2. Min ena avgasskruv som håller fast avgasröret gängade ut sig inne i stan så jag fick dra åt den vid frihamnen
3. Mina bakhjulsskruvar hade gängat ut sig också , anledningen till mitt vobbel inne i stan -.-
4. Ont i ryggen efter att ha suttit som ett mongo med m-styre på aeroxen
Deppig dag..
Förgasar inställningen på moppen är fan dagens fail..
Köpte en Jolt och förväntade mig att den skulle vara god, synd bara att den inte smakade alls som förr..:thinking:
Mm, smakade nästan inget alls, riktigt besviken..:(
Haha, en till fail, missade en ****** på moped idag..
Var utanför Gränby, helt plötsligt från ingenstans kom en svartskalle på en scooter flygandes från en gångbana, han kollade inte åt sidorna eller nånting, han höll 50+ rakt över vägen där det åkte flera bilar och gick en massa folk..
Hade gärna sett att han krockade med en bil.:)
mina blinkers funkar inte och sedan har jag insett att jag måste göra ett specialfäste till baklampan på sendan .... :/