Usch, sådan kyla vill jag inte ha hit:nooo:
Utskriftsvy
är nog bara bilden som missvisar, annars skulle han nog inte ens få på hjulet med bromsoket
Lasse Brandeby är död :(
Praktik imorgon :(
Nya fjädrarna bak till king caben jävlades som fan att få dit... Men fan vad hög den blev när det väl var klart :wub:
Göteborgs ena hjärta har avlidit.. Vila I Frid Lasse Brandeby!
Varför är måndag så långt ifrån fredag men fredag så nära måndag?
det har jag fan aldrig tänkt på, så jävla jobbigt..
det här är fan jobbigt, riktigt jävla illa.
I fredags ringde min lärare och kom med det sorgliga beskedet att jag ska ta igen simpasset som jag missade med klassen i torsdags då jag var sjuk. Så imorgon ska jag tydligen ta igen det mellan 3-4, det värsta är att jag ska simma helt jävla själv. det som är jobbigt är att det är en caféteria precis ovanför poolen, där alla tjejer brukar komma och fika. Jag vill inte ha nå jävla publik när jag står där som nåt annat jävla retard helt ensam med min lärare.. faan, jag bryter ihop.
kan inte somna FML!
En varm kopp choklad rakt i skrevet.
nytt schema, slutar 14.30 då min tidiga buss går...
får vänta 1timme varje måndag och onsdag och resten av dagarna 40min:nooo:
Praktiken suuuuuuuger!
Blev inbjuden till förfest + efterfest med 11 tjejer som ensam kille på lördag men är bortrest F M L :'(
Det är måndag... Vad mer kan man säga?
Kom nyss hem från sjukhuset.. sjukt snurrig :(
Sjukt ont i bröstkorgen/överkroppen, det är nog en blandning utav träningsvärk och.. Jadu, vettefan vad jag ska kalla bröstsmärtorna... FML
Hade min första praktikdag idag går flygteknisk... kommer till ett fint ställe. vad får jag göra? Byta däck på bilar-.-
Att jag får lov den 23 dec... fett drygt av skolan imo
Fan att man inte hann få tag på biljetter till Skrillex :damn:
Strömavbrott i typ 2 timmar.
Vissa gånger vill man fan bara skita i allt och bara dra...
Raketsport samt Tsr för ingen av dem har Spoilers när jag skulle lägga upp min projekt tråd:lol: Och då vart ju helt plötsligt allt så jävla rörigt :O