Eller hur? Nu vart jag osäker? :unsure:
EDIT: Simon hann svara...
Utskriftsvy
Vänstra knät heeelt svullet -.-
In Flames kommer tillbaka till Stockholm i maj, men åldersgränsen är på 18 år. :(
Oväntat att gårdagens nakenfis på ett tåg var en 30-årig mörkhyad snäll person.
Måste vänta på ett tåg i 2timmar som sen tar 45 för att få hem mig..
Sent from my U20i using Tapatalk
Dubbel
Jävla bajs aerox.... får bara på 2/3 muttrarna som ska sitta där bak, den tredje får typ inge fäste? :S
Vissa ställen har ingen åldersgräns alls, eller så är det 13+. Vanligtvis är det väl folköl som säljs på dom senaste konserterna jag varit på. Dock vet jag att det förekommit att det sålts starköl i baren. Hur som helst så är det en "klubbspelnings turné". Så det är väl tänkt att det inte ska vara för småbarn. Men ja absolut så är det nog så att om de inte säljer någon alkohol alls alt. folköl i tex lkpg så är det förmodligen inte 18+ heller.
;)
När jag var på Rockstar Taste of Chaos förra året så var det 13 års gräns och då sålde dom alkohol men när dom säljer starkare alkohol kommer inte ihåg procenthalten men då måste det vara högre åldersgräns och om dom bedömmer att det ska vara en högre gräns för mosh och slagsmål osv. Men det blev så klart en Mosh pit när Disturbed spelade förut som jag hamnade i på nått sätt som 14 åring :D
FML, kortbetlaningen i parkeringsautomaten funkade inte idag så jag köpte biljett för allt jag hade = 1kr.... Fick böter på 350kr.