hur får jag igång internet på min x10 mini pro...? >.<
stog att jag skulle få ett sms med internet, oc mms inställningar men inte fan funkade det? det kan väl inte bero på att jag klör med kontaktkort? comviq kompis 195...
Utskriftsvy
hur får jag igång internet på min x10 mini pro...? >.<
stog att jag skulle få ett sms med internet, oc mms inställningar men inte fan funkade det? det kan väl inte bero på att jag klör med kontaktkort? comviq kompis 195...
Inställnigar-trådlösa styrenheter-mobila nätverk- bocka för MMS och data.
Så måste man göra på min X10 (stora modellen) så det borde ju vara samma.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Någon som har några bra tips på android apps? Både spel och program. Skriv gärna vad de gör/är också.
Nästa mobil blir nog en HTC. :)
Ja, iPhone är så jääävla mainstreame. ALLA har det, dessutom är HTC skönare och bättre imo. :)Kollat på desiren. Men jag tror jag ska vänta tills de kommer ut med en ny, om det inte tar allt för lång tid. :)
Skall göras, tack! :)
Ja, kollade på Desire HD, och blev kär i den direkt!
Funderar på att köpa en sån när Telia och liknande mobiloperatörer säljer sådana. :wub:
Det var jag med, i kanske två-tre veckor.
Har aldrig varit med om buggigare grejer.
äntligen har jag fått wildfiren efter 4-5 veckor bara :)
min samsung galaxy spica har börjat lagga :/ har haft den i kanske 3 veckor
har inte specciellt apps eller nånting på mobilen :/
värdelös!
Asså vad i.... är fel med android market?
Är HTC på g med någon ny telefon, eller ska man köpa sig en desire? Känns surt att köpa en ny telefonb och sen tre månader senare kommer en ny ut.
http://www.youtube.com/watch?v=E_XHL...layer_embedded
SegPhone 4 ^^
N8 beställs imorgon.. tjockt nice
Har så sjuk beslutsångest..
Htc Desire eller Legend?
Legend är så mycket snyggare, känns mer som att den har HÖG kvalitet, dock har den "sämre" prestanda.
Desire är det tvärt om med, kan man säga.
Vad tycker ni pojkar?