Har en hel 945 som jag ska sälja i delar :D Någon som är sugen ?
Har en hel 945 som jag ska sälja i delar :D Någon som är sugen ?
Behöver kolvar från 16v eller fräsa ventilurtag i 8v-kolvar, och diverse annat pill för kamremmen och dess remskivor/sträckare.
240n är klar :D
va och kolla på den idag och det va en b230et 85'a uttagen 84 och jag ska köpa den, bilder kommer när jag får hem bilen i vår nån gång har inge plats nu men det va lungt att den stog kvar hos han över vintern ;) gått 23496mil och kosta 5k :P lite svets jobb på den och se över bromsar och tändsystem fick med en annan databox också som va omlödd sa han va nu menas med det skulle ge ca 210hk sa han, ny renoverad växellåda för 2500mil sen och lådan kändes som ny :)
väldigt ovanligt nu för tiden att lådorna renoveras då du kan köpa en bättre beg m47/m46 för runt 500lappen. men troligen är spakstället renoverat, då det känns som nytt.
omlödd menar han nog med att den är chippad, 210hk, nja om du har tur så, chippet kan ge det men sen är det ju andra saker som ska spela in på det med. större spridare o a kam o hjt ladd så:)
Säljer spacers (25 + 30 mm) och ett trimpaket med vikingchippad bränslebox , en chippad guldbox samt en laddtrycksstyrare från Dawes device. Passa på innan det ev läggs ut på tradera/blocket! :)
Vad kan vara fel när handbromsen tar riktigt bra när det är blött/fuktigt ute och knappt kan hålla bilen stillastående när det är torrt?
Lyckades snurra idag, var bra mycket halare än jag trodde!:D
Mina spacers kom till utlämningsstället idag!:)