football factory?
riktigt bra faktiskt. garvade sönder när han hade ritat en segelbåt på provet :rolling:
någon som har tips på filmer med adam sandler eller Seth Rogen?
Utskriftsvy
kollat lite på IMDB och TPB etc. hittar inget intressant jag inte redan sett :/ Någon som har något tips? Allt från My sisters keeper till gone in 60 second . Men ingen omotiverad film, helst någon med som levererar budskap / berör :) kanske inte minsta kraven men, ös på ifall ni kommer på något! Tack på förhand
Träffade en brud och skulle se harry p på bian... Biljetterna var slut så vi fick se skitfilmen "unstoppable". Fyfan vilket mög och fy fan vad illa det var! :O
Antar att du redan gått igenom den när du skriver att du kollat IMDB, men om inte: http://www.imdb.com/chart/top
Jepp :) sett de flesta
Tips: Lord of war!
grym film baserad på real fakta
Med Cage?
Ont. Såg Leo i natt och den var rätt okej. Handlar om hur en kille och hans flickvän blir utsatta för det groteska gatuvåldet och hans flickvän dör.
Såg även My name is Khan för ett tag sedan. Den var jävligt bra. Helt klart en av de bästa jag sett.
Såg Inception med Dicaprio för några dagar sedan och den var också väldigt bra.
Identity (2003) är även den väldigt bra och rör om i huvudet.
*Gilla*
Tips på nyare filmer i stil med Fast and Furious? Redan sett Initial D :)
'Knight and day' fin rulle det! ;)
Jag letar efter en film om en otroligt smart kille som har hamnat lite fel i livet, och efter ett bråk döms han till samhällstjänst i form av besök hos en psykolog. Samtidigt träffar han en tjej som studerar på Harvard. Jag kan dock inte minnas vad filmen heter, någon som känner igen det?
Nu vore ett filmtips toppen , vad som helst :P
gud skär upp sin mage med ett rakblad, moder jord föds ur hans kropp och gör sig gravid med guds sperma, föder guds son osv osv. :huhu:
http://www.imdb.com/title/tt0101420/plotsummary
Den verkar rätt cool på något vis. Är det något att se eller är det bara flumfilm?
Förövrigt har jag sett en del filmer på senaste. Mr. Nobody är väl den som rekommenderas starkast. Handlar delvis om termen Strängteorin, som har sina grunder i huruvida val av existens och framtid påverkar materian osv. Man får följa en person (Jared Leto som spelar huvudskådisen, en av mina favoriter :D) hur det hade blivit om han valt att följa med sin pappa istället för sin mamma när de separerade, hur hans liv blivit ifall han valt den flickan, ifall han valt den istället och så vidare. Filmen hoppar något kolossalt, men det är sjukt underbart och den är otroligt fin. Jävligt djupreflekterad med.
Se den för er som gillar filmer som rör om i huvudet och får en att tänka filosofiskt.
Tips på julfilmer? Nya som gamla, för barn eller vuxna.:)
Hostel 2 på 6:an klockan 2:25 inatt. Skiter i hur sent det är, ska se den för den är så grymt jävla rå bra :wub: