Du måste inte ta HD, vanliga Desire är också jävligt bra och då blir det inte en skillnad på 3000 kr.
Utskriftsvy
Okej, inte riktigt mobiltelefoni men vafan, det är ju ett headset också och dom ska användas till mobilen..
Nån som testat Philips SHB9000 http://www4.teknikmagasinet.se/db.pl...ips%20SHB9000& och kan säga något om dom? Funderar på att önska mig ett par i julklapp:)
Verkligen inte slö i menyer, sedan är det inte "grafiken" som är kass utan upplösningen och den fungerar alldeles utmärkt. För det priset får du inte en bättre mobil, imo!
Sedan blir jag ganska arg när folk säger, köp Desire " Den är bättre osv " Han sa 2500;- vilket inte en Desire kostar. Ni kan inte jämföra dessa telefoner, det fungerar inte! Den kostar 2000:- mer, när ska folk fatta............
Jag som desire ägare upplever wildfire väldigt slö i menyer.
+1 på flexBiel
Men du gurra, vill du ha snäppet bättre än wildfire så rekomenderar jag "Gratia"
går väl på 3000-3500:-
Intessant läsning om Apple som stämmer HTC bland annat xD, fjollor apple har blivit...
Apple stämmer HTC
Men det är inte bara Microsoft som tagit till amerikanska domstolar mot Google-telefonerna. I våras var det HTC som var världens största tillverkare av Android-telefoner. För Apple har Googles satsning på Android varit extra känsligt, inte minst eftersom Google var med om att utveckla och hjälpa Apple med den första versionen av Iphone 2007. Samtidigt som Google-chefen Eric Schmidt år 2007 stod på scenen tillsammans med Applechefen Steve Jobs – och presenterade den första Iphone – så hade Eric Schmidt i hemlighet ett snart färdigt eget mobilprojekt i form av Android.
I våras var det alltså dags för Apple att gå till juridisk attack mot mobilerna som redan då höll på att bli mer populära än Iphone. Apple stämde helt enkelt HTC, med motiveringen att Android-telefonerna använder teknik som är kopierad från Iphone. Detta har i sin tur fått Google att lova att hjälpa HTC i rättsprocessen mot Apple. Google menar att Android-systemet har utvecklats av Android-chefen Andy Rubins bolag ända sedan 2003, långt innan Apples Iphone-projekt började ta form, och att funktionerna inte på något sätt är kopierade från Iphone.
Folk som klagar på iPhone är de som inte har råd att köpa!
Varför köpa en Desire som uppgraderas hela tiden, den gamla Desire suger nu, nu har ju HD osv kommit. iPhone är ett mycket säkrare köp. Du vet att de kommer 1/år istället som HTC som släpper telefoner varje månad!
Iphone 3GS vs SE Xperia X8, För- och Nackdelar? Vilken rekommenderar ni? :)
mellan dom känns 3gs som ett bättre val, varför vet jag inte.
Det är ju helt olika telefoner, X8an är liten och smidig med Android (massa billiga appar, lätt att lägga upp egna startskärmar etc etc etc) medan Iphonen är stor som en smörgås och därmed klumpig i en ficka, fast har ju i gengäld en större skärm som kommer väl till pass när man surfar/kollar på media av olika slag osv.
Om det bara är mellan dom två telefonerna skulle jag nog faktiskt ta Iphonen, X8an gödslar alla telefonbutiker med nu eftersom dom inte får sålt dom annars. Den har helt enkelt FÖR liten skärm, speciellt om du har lite större händer. Du ser bara en rad i taget när du skriver sms, och då har du ändå ett jäkligt litet tangentbord...
Fick igång IPhonen igår !, har varit utan den i snart 3 månader då jag råkade uppdatera den så inte Ultrasn0w funkade....
Kör på 4.2.1 med Ipad BB och är upplåst med Ultrasn0w:rolling:
Läste lite om Desire HD, sjukt bra verkar den. Undra om upplösningen följer med på den stora 4.2 skärmen!
Ingen tjafs nu om iPhone/HTC, varför släpper HTC nya telefoner hela tiden? Visst den "äldre" blir kanske inte sämre, men det känns som att det vill bara trycka ut en massa nya telefoner, istället för att fokusera på typ 2-3 telefoner!
Sedan har jag en fråga till Android mästarna här inte. Varför har inte bara HTC så man kan spara allt på SD kortet, alltså att de lagras där direkt? Istället för att det det på internminne? Sjukt jobbigt när man har 2GB och inte kan använda det, för allt sparas på internminnet. app2sd fungerar ju inte på alla :(!
skärmen på desire hd har samma upplösning som vanliga desire, alltså tjänar man ingen plats på den, den ser möjligen lite snyggare ut bara.
Uppdatering till B.l.a Desire till er som inte vet:P
blev ännu snabbare i menyerna:D
Behöver hjälp nu, fundera på att köpa en zte blade från telia, men dom har ju bara kassa aboonemang vad jag ser ?
Vill ha minst 1000gratis sms i månaden och fri surf någon som kan hitta de för jag för då de inte . :/
jag har telia kontantkort, fast du ska kanske ha abonemang.. Men iaf där betalar jag 500 kr om året så får jag 5000 gratis sms i månaden under 1 år. Och sedan köpte jag surf där du får 0,5 gb o surfa för i månaden under 1 år, kostade oxå 500 kronor..
Köpte mig en htc wildfire igår, är väl relativt nöjd med den.. Kan dock inte säga att touchen är laggig, är nöjd med den! De jobbiga är väl att jag inte haft touch innan och har en brud som smsar nåt så inåthelvete, riktigt jobbigt att skicka sms alltså!
flexibel: Vi har alla haft det problemet :wub: man lär sig snabbt då ;)
Jo jag vet, var egentligen ute efter en desire, men blev många saker som skulle betalas nu så pengarna räckte inte till riktigt..
Riktiga aids ryck får man, de positiva är väl att man lär väl lära sig de ganska snabbt när man har nån som skickar hela tiden..
Sony Ericsson X8, hurdan? :)
Pojkar, och möjligtvis flickor ni har väl inte glömt att http://www.moppenet.nu/showthread.ph...fplattor-o.s.v!
finns?
Min Nokia 5800 har dött. Jag hade den på och batteriet var typ slut men jag sket i att stänga av den så den stängdes av automatiskt pga batteribrist. Är det vanligt att batterierna tvärdör när dem blivit helt urladdade och inte tar emot laddningen sen? Vet att det inte är bra att ladda ur batterier helt menmen nu är det så. På batteriet så står det 3.7 volt och jag får ut 3.3 atm, brukar dem ligga på 0 om dem är helt totalt jävla urladdade eller hur ligger det till?
Någon som vet, kanske inte har skrivit så, har faktiskt ingen ork att läsa igenom det:wub:
Hur lång leveranstid är det på HTC desire HD? Beställde min 30e och det har fortfarande inte hänt något. Står sen i måndags att det ska va 4-5dagars leveranstid...