ahokej :p du ser större ut på cykeln faktiskt :p
Utskriftsvy
Fick lite gröna kylarslangar idag och väntar på 1m orange bensinslang imorrn så ska leka lite med den....sommar snart?
Åhå, är då 2 månader tills det blir nå hära
Haha aa pålsson gick i pension för några år sen, så är ju lugnt :P Ne men blir inte så mkt åkande i byn oså, men lite vägkörning blir det ju men mestadels skog och grusvägar ;) Men jag tror inte jag kmr komma till Valdermarsvik :/ får bli någon annan gång.
Btw, vad kör du för hoj?
mjo, hade nån skit i ryvenäs, lag o rätt lr va det nu hette xd
okej :p nice :) nygård har jag inte en aning om vart det ligger faktiskt :p
inte en aning, men det räcker gott och väl :D 250cyllen har jag aldrig kört med utan va 300kittad(big bore cylle) när jag köpte den. och sen är det specialombestyckad fögge, leo vince avgas oså :p men skulle gissa på att jag får ut runt 35-40 kw ur den:)
okej :p blir ett jävla farande :p
asså, det är ju 2 helt olika motorkaraktärer så man kan ju inte riktig jämföra dom då wr'en inte på långa vägar hade samma botten som TE'n har, men om du vill ha nyare och mesta bara ska lekköra så rekomenderar jag starkt wr :d finns botten och och topp så det räcker gott och väl :wub:
men ja, det var mkt mer effekt i wr'en :) kändes som man satt på en moppe när man satt sig på TE'n :p men när börjar bli van så äre sjujävla skönt :D
förresten, vet ngn var fräd tog vägen efter forumbytet? :(han kunde ju fan allt, sjukt synd att loosa han. ganska sent påkommet men bara kom på det nu :p
Jo det blir lite åkande :P
Förstår ju att TE'n har bättre botten men att det var så pass mkt effekt mer i wr'n så att det kändes som att TE'n var en moppe :P Det kunde jag ju inte tänka mig :P
Förstår att det kan vara skönt med TE'n, det är riktigt gött att ha grym botten, ibland :P
Beställde ny olja till kawan och den måste komma idag :P annars blir jag ledsen :( annars trorja att jag har nån biltema olja som duger över helgen..
framförallt när man får för sig att man ska hem fredag, festa i stan lördag och sen hem för att åka till träningen söndag morgon och sen in till stan söndag kväll :p
asså, inte som en moppe riktigt men man tkte inte det hände ett skit iaf :p
till bakan och sånt är botten fint :D och skogen med, dock är det lite tråkigare till lek :p
okej, vilken tur då ;)
Säljer min Honda cr250 - 1991 nu till den som är sugen !
Mkt fräsh för sin ålder. Har även inte varit i bruken äns under hälften av sin livstid.
Förästen någon här som har provat crf250x?? Har nämligen fått nys på en sådan 05a som är nyservad typ överallt och mkt nytt. Den har bara gått 80h. Men tänkte kolla om någon här har kört en sådan och vad man tyckte:)
Sålde precis 85an :wub: letar 250! :)
Stewarts vurpa från Daytona om ni inte sett tävlingen, ganska fräsig :)
http://www.youtube.com/watch?v=-POxxAl10mU
Sommar snart? :beer:
Bifogad fil 2910
Tjena! Någon som kan förklara vad det är för skillnad mellan Honda crf 250 och Honda crf 250r? Vet att r är lite vassare, men vad är det som gör den vassare? ^^
Dubbla dämpare på vissa årsgångar är allt jag vet :)
Det finns bara CRF-R och CRF-X? http://powersports.honda.com/offroad/motocross.aspx
kolla på trail också :)
lite mer gutt :)
Bifogad fil 2927Bifogad fil 2928Bifogad fil 2924Bifogad fil 2925Bifogad fil 2926
Härliga bilder Hampusen, snyggt namn btw :wub: Vad äre förr cc 250/125 ?