Precis det jag menar, hade fan aldrig klarat av att anpassa mig efter massa tider hela tiden, kommer man hem så kommer man hem, annars kommer man dagen efter:)
Utskriftsvy
Precis, enda dom frågar är om man har nyckel. Orka ha nå jävla naziparents.
Måste dra och hämta ett paket imorron, men jag är hemma med syrran, och jag har ansvar om de skulle hända ngt, så jag får fixa hit ngn kompis till henne, så sticker jag iväg med Dracen en snabbis:ninja:
Han är 16.
dagens generalfail:
Att skaffa kinesoffroad är som att skaffa HIV, lätt att få, men svårt att bli av med.
vet inte om man skall lägga ut den på Blocket och se vad man kan få ut för den.
Vill ha min ATV nu. Även om jag fått tag på en axel, men lite klurig att få och fungera. Ett misslyckat projekt baserat på MT5-ram. Bygger kanske en liten trädgårdstraktor på den axeln om inte den funkar till trikeprojektet.
ja det är ju verkligen något jag har bestämt själv...
skulle vara mycket bättre speciellt när man varit på fest
+1
anar en aning sarkasm för så dum kan du nog inte vara. varför tror du jag hänger här på mnf?
hur visste du?
druckit 23 cola burkar sen i lördags xD
Skolavslutning & vädret! Sjukt gott!
Vaknade vid typ 13.15, vi började vid 08.30, jippie!
ätit 1 och halv pizza till priset av en halv :)
Spanien men framförallt Sergio Busquets. Fan vad medioker den killen är.
gjorde amprovet idag. 51 poäng. :(
Fan vad illa @fiddern :(
Jag gick upp innan 11 imorse, så jag börjar bli trött nu:O
Fast de beror nog på lite sömn inatt:rolling:
21 storlekar större munstycke är inte riktigt optimal för en originalmoped.:rolling:
Menmen, 6 varv på luftskruven och den går som förr.:whops:
Jag hade 53 original, och det minsta lokala moppemecken hade var 74, och det skulle bli bra till effektröret som snart kommer på tänkte jag. :boxing:
Hade klassmiddag idag men hade ingen dricka...:-( så jäävla tråkigt. Men det var ändå rätt kul att se alla fulla :-)
Letar efter vandrarhem i helsingör, men hittar inget bra:( Någon som har lust att hjälpa mig? :)
Jag blir vansinniiiiiiig!
Skulle köpa ett rör av en 95a härifrån, snackade med han igår och idag skulle han snacka med farsan om han kunde sälja röret av nån anledning.
Frågade nyss om han hade gjort det och svaret blev nej, och då ville han tydligen inte sälja röret ändå. Så det blir till att beställa ett nytt.