0/5 på dig med :)
Utskriftsvy
3/5 vivarn ;D
Aldrig träffat findus men jag har allt sätt honom under åren här inna på mnf så 3/5 skulle jag nog säga.
2/5 sett dig några gånger i olika trådar.
vem faan e dd? 0/5
1 av 5. Är ny på mnf så det är ju inte så konstigt=)
4/5, Kebab
4 :) Ser dig överallt.
3/5 :huhu: kollar på dig nu...
0..
4/5 :)
0/5
2-3/5, kommer ihåg från förra forumet om jag inte misstar mig.