enligt profilen är han 16 år så det verkar väl rimligt att han gör
edit: vaffan, ingen har postat på en bra stund så lyckas man bli några sekunder sen :doh:
Utskriftsvy
Det är i Engelska.
Näj, det vet jag inte.
Fler än jag som mått skit idag ? förkylning, huvudverk, pollen, kylan bläääää....
Funderar på att köpa en cross, nämligen denna: http://www.blocket.se/blekinge/Yamah....htm?ca=18&w=2
Vad tycker ni? Är sugen som satan men vet inte om jag kommer ha tid att köra...:(
Jo, det är det jag försöker, men går inte så bra. :P Enda tiden jag kommer ha är på helger, men sen bor jag iofs inte så bra till heller för att köra, långt till bana osv. Men jag tycker det är så fruktansvärt roligt att köra så jag vet inte.. Det är så himla svårt. :(
Förstår mig inte på alla 96or som köper moppe nu. Dom köper helt färdigstylade/trimmade aeroxar på blocket och sen leker dom att dom byggt allt själv. Dom klagar på allas statusar "byt munstycke" "du måste klyva motorn!" "se över din variatorn" (ja variatorN), när dom inte ens vet vart tändstiftet sitter :D
Ska snart ner och mecka lite sen blir det stunt träniing :D!
Wääh.. Måste börja skriva på en uppsats om Tjernobylolyckan idag :(
Någon som vet hur oljepumpen på en derbi senda EBS ska vara ställd? vill inte att den skär :(
Imorgon har jag muntlig redovisning på en uppsats som jag inte ens har börjat på...Lyckat?
Sjukt besviken på In flames nya singel :'(