man är inte 100% stadsbo om man inte är 08a! ^^
Utskriftsvy
Gick precis upp, första lektionen börjar om lite mer än en timme, börjar dagen med att dra igång skallen med Chasing Shadows - Ill på hög volym, win!:D
Ska egentligen plugga SO men sitter och dunkar musik :whistle: de e win! :D
Dagens win är lätt att man hittat en proxy server som funkar på skolan :)
http://unblockedforexyardbroker.co.cc/
Dagens win är lätt att man är ledig och snart blir det gymmet :) Sen så har man jävligt chill i skolan den här veckan, idag ledig, imorgon vanlig skoldag, på torsdag ska vi till stockholm och va me på någon inspelning på svt sen så är man ledig på fredag också :wub:
Pappa ställde på bilen nyss och innan han la på sa han hare bra sov gott och dom fattade inget:huhu::wub:
Hade prov i skolan idag som jag inte hade tränat på alls, gissar på alla svar och får alla rätt!
Hade en multimedia uppgift också som vi skulle göra, men satt inne på gaddad och tittade runt, så när alla gick ut så sa läraren att vi hade jobbat någorlunda bra, förutom jag, jag hade inte gjort ett skit, till mig sa han, " Bra jobbat Marcus, fortsätt såhär så kan du få höga betyg! "
Sjukt blåsta lärare man har :wub:
http://static.funnyjunk.com/gifs/lol30.gif
seriöst, det var det tråkigaste "skämt" jag hört på månader
De roliga va att han inte skulle skämta,bara att han va trött så vart så...
Ja, det var ju roligt.
Vi har elevens val i 2 timmar, man väljer typ mellan fotboll, extra matte och volleyboll (jag har matte)
Och förra veckan fick vi nått jävla oförberett prov som var nån tävling för alla 9:or i Sverige.
Dem 2 bästa i vår klass får biobiljett, jag gissade på alla frågor och vann 1 biobiljett:doh:
Sålde mitt sletna hebo styre och ful sadel för 300kr.
Blir ner och köpa lite läsk,godis och Nya handtag till moppen:P
Åt just en semla:wub:
Dagens Win är nog att kolla bilder från 100% Party KBK Partybåt och bara skratta hur mkt man inte kommer ihåg ! Det var 2 galna nätter måste jag säga ! även att jag köpte mig en ny mobil idag (Iphone 4)
Kjell :wub:
Nämen gud vad folk är glada här. Förstår vad alla menar med att alla trackar ner på folk. :(
För att inte gå helt OT så tycker jag det är lite win att jag klarade tyskan bra och stärkte på mitt svaga G-... :)
Choklad + kaffe :D
Nya skyltar till bilen, och familjens nya BMW Z4a kan hämtas nästa vecka :)
Beställt delar till moppen :)