hahahahahaha :D
Utskriftsvy
vaknade 14.45,hade tänkt gå upp rätt tidigt:nooo:
sov 2 timmar igår på eftermiddagen, somnade vid 11 på kvällen, vaknade 10 på morgonen idag.. kände mig lite småtrött, gick ner o käkade, men var inte hungrig. när jag skulle börja bege mig till skolan fick jag lock i öronen, lite ont i halsen, samt att jag är riktigt dryg.. orkar knappt stå upp, hejsan feber!
Saken gjorde inte bättre att man hade svets + vvs hela dan, koppla in ackumulatortank med endast stålrör, döende just nu..
Hurra för Glocalnet trådlöst!
http://i51.tinypic.com/2qktdzd.png
Skulle spela BF2, inte BC utan vanliga, klickar på ikonen, Battlefield-rutan kommer fram på skrivbordet, tar nån sekund sen blir skärmen svart, och sen tillbaka till skrivbordet.
Installerat om de 2ggr, ingen skillnad, KUL!
Allmänt glad! Beror förmodligen på vädret! :D
Att Charlie Sheen är officiellt kickad från "Two and a Half Men" måste ju vara dagens fail. Utan tvekan.
Någon som vet varför? :O
Jaja, råkade skriva fel i tråd!
kommer inte in på myp2p!!!!! jävla skit och hittar ingen vettig sida att streama ars barca :(
edit mecka de!! :D
Snackade med en italienare om lite malossidelar till ciaoen , MHR block , förgasare + insug och en cylinder , nypriset landar på ca 400 euro. och vi snackade lite om priset , han sa 260 euro inc frakt , sen helt plötsligt sa han att det var för lågt och ville ha 70 euro till för förgasaren :(
Han skrev så j*vla konstigt så jag frågade om det var insug och förgasare och han sa ja så jag missförstog honom inte.
EDIT: Ska såklart vara 260 euro :boxing:
Haha, tänkte väl :P Ciao grejer för 23 032,6200kr känns ju lite ovärt :)
Dagens fail: Snö, snö, snö, snö, snö, snö.. :(
Snö!! :(
Samma väder här som hos M. Larsson. :)
Vakna upp och kom på att mitt bankomat kort ligger i baren på krogen :D Servitrisen tog hand om det igår när jag bjöd laget runt (A).. Go nota man kommer få :P. Men men skitsamma ska ändå dit idag igen och dricka öl så då ska jag fan ha tillbaka det :P
snöar igen :(