Dock var ju publiken rätt lam på Disturbed måste jag säga, även bandet själva var grymt tråkiga den kvällen..
Utskriftsvy
Piercade handen med spikpistol idag.. Min söta kompis spydde. Det var kul tycker jag, Hej. :beer:
Att det är fredag imorgon! just det.. detta var inte Win-tråden.
amen herregud..... http://www.prisjakt.nu/pryl/tv/1423_...-%5B%5D-%5B%5D
En mosh pit är något som förekommer på de flesta metalkonserter. En del utav publiken springer runt i en ring och springer in i varandra, inte alls för att göra illa varandra utan mer för att de är så pass taggade.
Sen finns det ju även idioter till harcore dansare som siktar in sig på folk eller börjar veva med armarna. Men det är inte meningen att man ska göra så.
http://www.youtube.com/watch?v=NHDU3KrtodI Där har du ett exempel på en mosh pit/circle pit.
I en circle pit springer du endast runt i en stor ring, inte in i varandra alltså.
Och i en wall of death delar sig publiken på mitten och springer rakt in i varandra.
Kan anses vara ganska dumt av de flesta, men det är rätt svårt att låta bli när man väl står framför scenen måste jag säga. :) Dock är jag ingen som moshar speciellt ofta.
FAIL för hela vintern för att ingen snö ska komma till götaland. Jag som köpt snöskoter :whops:
Egentligen borde man inte säga något om det förrän man varit där och sett eller testat kan jag tycka. Vädligt lätt att dras med medan du står och lyssnar på ditt favoritband spela och du blir riktigt taggad. Om du nu lyssnar på metal dvs. ;)
Men absolut kan det anses töntigt osv, rätt kul dock!
Det ser väldigt aplikt ut dock. Inget jag skulle göra.
Testa att överklaga domen, kommer inte vara helt omöjligt att klara det men inte helt lätt heller. Du skulle som tidigare talare ringt direkt, men hänvisa till att den icke fungerade och dra en vals om att du inte hade en mobil tillgänglig, att du hade bråttom o.s.v.
Nu vet jag visserligen vad en "mosh pit" är men vafan är ditt problem? Alla uppskattar inte sånt jävla apbeteende, har man precis som jag aldrig närmat sig en sådan konsert där svettiga, långhåriga och tatuerade WT's som har druckit en 3.5a för mycket för dagen så har man inte så bra koll på dessa termer. Inte så uppenbart som du tror.. :doh:
Idioten som hade aeroxen före mig har skruvar sönder gängorna där bak som håller själva däcket -.-! Köper om någon har liggande
Jag har redan pratat med dom, hon jag snackade med ville inte göra något. Det va ju korkat av mig att inte ringa direkt men är man stressad till en lektion så stannar man inte och ringer för att klaga på automaten... Skit samma, lesson learned! 350kr är inte hela världen :)
Går i nian, fick hem omdömena.. stog att jag inte nådde målen även fast jag har varit med på alla lektioner, alla lärare håller på med såna här saker. ex min kompis gjorde musik provet 3 gånger även han var godkänd för vår mentor tyckte han kunde göra bättre annars skulle han få ig enligt henne. Tänker fanime byta skola
har väntat säkert 2månader på att kexet/maxeriet ska skicka mina saker.. och när han väl säger att han har skickat, så säger han att posten har slarvat bort de:sad: