Kört skotare från 08.40 --> 11.00 sen slutade man
Utskriftsvy
Kört skotare från 08.40 --> 11.00 sen slutade man
Undrar om man får godis också? :rolling:Citat:
Compliment of the Season,
My name is Mr. Martin Van Buren and I work with the Netherlands Ministry of finance. I am sorry to encroach into your privacy in this manner; I found your address through my countries international Web directory.
Please do accept my sincere apologies if my mail does not meet your personal ethics. However, I am contacting you in order to ask for your assistance on this confidential business proposal with full financial benefits. During our last meeting and examination of various banks accounts, my department found a dormant account with an enormous sum of US$ 6,500,000.00 (Six million five hundred thousand US dollar).
From my investigation, there was no beneficiary stated concerning this fund /account, which means no one, would ever come to claim it. I will need you to stand and apply to the bank which I will provide to you as the beneficiary to this account. In effecting this transaction, I intend to give 30% of the total funds as compensation for your assistance. I have in my possession all the necessary documents to have this transaction carried out successfully and legally.
I will provide you with a clearer picture or information upon the receipt of your response.
Please send me the details below to my private email address ( [email protected] )
1. Your Full names
2. Your Private phone number
Thanks for your time.
Mr. Martin Van Buren
+31-645-143-389 call me at any time.
[email protected]
beställt iphone 4
Temadag imon och på fredag :thumbsup:
Tog kompledigt på fredag. Känner mig värd det:D
Hade idrottsdag idag och valde skidor som aktivitet, jävligt kul dag blev de iaf! :) Har 3 lektioner imån med ;) Sen en långhelg på det, ledig på måndag! :D
Imorgon ryker troligen min sketna gamla Opel från gården. En skrotuppköpare skulle komma och titta på den i alla fall :D Sedan är jag nästan frisk :wub: Helg snart med va fan :drunk:
Provet gick över förväntan! Men kunde pluggat mera nu kände ja :sad1: kommer alltid frågor på sånt man inte la så mycke tid i.
Fick reda på att man ska till tyskland i 3an med skolan/klassen!
ÖÖÖLLLLLLL! :D
moppen såld på lördag :D
nu börjar det töa :) snart åker moppen fram och när gruset är borta kan man damma av brädan :wub:
Individuella val gjorda! Blev Naturkunskap B 100p
Edit: Blev företags ekonomi istället för småföretagande då jag kommer läsa småföretagarna via DMT :)
Sitter på IT nu. Vi hade prov förra veckan, men en kille skrev inte det, så nu håller han på. Och vi andra har fått göra vad vi vill i snart 2 timmar, Win! ^^
Bestämt mig för att slänga upp ett projekt på roxxen. Kommer troligen upp ikväll :)
Hämtat ut mina 2st SPL 12 V-300S4 basar samt 1 6 port =) Ännu en bas kommer lite senare! får hoppas det spelar sen.
Läraren på sista lektion var sjuk, så fick sluta tidigt, sen efter de drog vi över till Biltema och handlade lite, sen så är det ju helg för faen :wub:
The Dukes of Hazzard på kanal5 :huhu:
Berlinderby i tyska andraligan, det är över 74 000 fans på läktaren. Vilken jävla stämning!
http://i289.photobucket.com/albums/l...1439683445.gif
ännu en gång haha :D
Utekväll med dricka, vattenpipa och massa skönt folk :) Blir nog lite kallt dock..
Min hund har fyra ben.
Köpt kedja framdrev, och hämtat ett bakdrev på landet. Kollade även vad för cylinder som satt på reserv motorn, var visst en original, dock verkar den ny och riktigt fräsch :)
Sen köpte ja nya skor till sommarn på hemvägen
Måndag/tisdag blire att sätta drev o kedja på sendan och rem på bravon, så kan man busa lite med båda :wub: