SJ onödig text
Utskriftsvy
SJ onödig text
Mina föräldrar kom på mig att jag snusa.
Fast det är väl egentligen en Win då det är bättre än att gå och gömma.
Var i lite kläder affär och blev sjukt illamånade så skulle jag ut och ta frisk luft men han aldrig ut , utan pappa såg hur jag vinglade så han sprang och satte mig på närmaste bänken. Jag tog av mig jackan och min as varma tröja.:huhu: Mådde mycket bättre efter de:huhu: Svimmade nästan!:(
Sitter och lyssnar på basshunter och tycker att det är bra :sad:
Tvätta händerna förut efter jag vart och meckat, o då flög tvålfan iväg o hamna i toaletten. Spolade och gick därifrån...:ninja:
Ont i ryggen, och i resten av kroppen, jag gillar inte snö.
Men jobbat klart nu iaf!:D
Win men jobbet ju? :)
Win som fan för mig att jag slutade vid 10 för att det inte fanns någonting att göra och de kan inte bara ge oss ledigt när vi vill jobba typ. Så jag fick betalt tills klockan 3 ändå. :huhu:
Fail dock att man fick agera sopgubbe till de få som fanns kvar och gå med allas sopor och slänga i komprimatorn.
Orkar inte göra något imorgon, men likförbannat får man väll förflytta sig till en skittråkig fest som kommer att spåra ut typ...
Sjuk :( blir o vara hemma ikväll
Förkyld och ont i halsen:(
Gick och la mig vid halv 4 men somnade inte förres vid 7 :ranting::thinking:
smällde en airbomb,sen smällde jag en större smällare,tjuter i öronen:huhu: och katten hade gått ut å varit rädd efter airbomben,så får se när han kmr in:ninja:
http://www.blocket.se/vastmanland/Ha....htm?ca=11&w=2
Vart lite fel nu va? :P
skulle kasta ut en smällare så träffade jag fönsterkanten så den landade bredvid mig och small, tjuter som fan i öronen och blev massa hål i mina kläder och mattan.
Dagen fail blir lätt att jag är hos släkten och firar nyår... Fan att man inte är hemma, alla polare drar liksom på fest :/
Dagens fail går till min "kompis". jag och han hade planerat en fest hemma hos honom idag o allt va klart o så.. sen idag smsa jag honom om när jag kunde komma o han säger att det redan är för många som ska komma och att jag inte får plats! jag hade ju förfan bjudit in typ alla som skulle komma och fixat fan allt och så får man inte komma själv!? :ranting: