Heftiga PS3 kontroller :wub:
Utskriftsvy
Köpt en barikit 74cc som gått 5mil för 350kr inkl frakt:D
Dagens win är ju att jag kommer få studiebidrag fast jag bara kommer behöver gå på svenska och matte lektioner. Och det är bara 4 lektioner också. As skönt:wub:
Inbillade mig att jag var lite sjuk idag, skulle haft nationella muntligt i svenska.. så får ngn mer dag på mig att jobba på nu. :) lite fail som blev win, satt o tog morgonsnusen vid datorn, vipps så försvann internet. startade om datorn med hjälpte inte, testade även att starta min andra data men vart samma sak där. sen kom jag på att jag skulle ringa polarn, då funkade inte telefonen heller.. startade om modemet några gånger iaf så nu funkar de äntligen!
Bromsbackar för 48:- (med frakten inräknad:huhu:) från tradera.
Fått tag på rör till att bygga ett nytt fotstöd/roundbar via en polare :wub:
hämtade precis ut mit leg, skönt att slippa allt krångel med att hämta ut paket osv! :)
Bevis fixar dom fram lätt om dom orkar. Har dom inte sett så kan dom alltid fråga. Ett tillvägagångssätt dom kan använda sig utav för att få fram bevis..
Och sluta måla upp moppepojkar som "harmlösa". Trimmar man så tar man en risk, och åker man dit så har man ingen annan än sig själv att skylla på. Antingen trimmar man och tar den där risken eller så skiter man it. Är inte ett dugg synd om dom som åker dit.
Varför inte. Bättre att ta det säkra före det osäkra. :)
Fick MVG på en engelskadebatt som jag gjorde klart klockan typ 11 igår kväll! :D
Grattis! :)
Själv har jag engelska nationella imorgon, läs- och hörförståelse.
Jappidapp! Sammä här mina fränder, men dock så tror jag att det kommer gå prima. Jag kommer allvarligt inte ihåg ett enda tillfälle jag inte fått MVG på ett engelskaprov (aah, fan fick 1 poäng ifrån en gång! *** min dag är försörd :nooo: ). Men självklart så har jag en fittlärare som bara klagar på att jag jobbar för lite på lektionerna och bara ger mig VG. Ska nog tilläggas att Eng. är det enda jag har lätt för utan att plugga.:P
Har redan mvg i engelska, aldrig haft ett prov ens! så skiter i hur nationella går :D
Att jag får crossen såld på lördag :wub:
Dagens win för mig, när jag träffa farbror blå och gjorde en snygg undanmanöver och stack ut på en grusväg :D
Åkt srt-10 idag :wub:
en lektion imorgon sen helg!
Helg!
Heeelg! :)
Nationella proven suger^^ dock är engelska o svenska klara MVG o fick vg+ i fysik :P Men matte, ja, fyyyy vad jag e dålig på det:(
Jävlar vad bra alla är :( själv fick jag precis g i svenska på nationella proven ...
<3 Haha jag tycker nästan synd om dig! (vonLidl med VG+ på läsförståelsen och -->omgwtf?--> VG- på uppsatsen...)