Vinst med 6-4 mot Saik :wub:
Utskriftsvy
Vinst med 6-4 mot Saik :wub:
Fixat bromsar,lyse,postions ljus och bytt olja på bmw'n och allt gick bra:D
En STOR win att ja skulle byta olja just då,för pluggen satt löst så kunde lossnat när man vart ute och åkt^^
Att jag äntligen fått på dom nya reg.hållarna efter några idioter drog fast den gamla hållaren med popnitar :unsure: Aja nu sitter den nya på, sen så fick jag 50kr idag :huhu:
http://i1184.photobucket.com/albums/...5/IMG_2009.jpg
krom <3
Drar till Fjällen Imon bitti ;) eller a , idag då :P
omformaterad dator med w7, tog sin tid men värt! snabb ären nu!
nya skor :D
Smaksak? Jag har hellre en skylthållare än borrar 4st nya hål i kofångaren vilket gör att jag har 10hål i kofångaren. Sen så är det så grymt jevla uttjatat om dessa jevla turkar, man kan inte ha de eller de eller de. Bara för att någon rasistisk P12a såg en invandrare som hade de på sin BMW. Dom man borde hata är bönderna i sina 240 som precis fått hår på pungen och tycker det är jävligt coolt med wunderbaum och Eddie Meduza på radion, dom borde Sverige skämmas över och inte invandrar som gör dom jobben vi inte vill göra.
haha killen som alltid ska ha rätt.. Det sitter ingen skylthållare org, du behöver inte ha 4 st hål för att fästa en reggskylt. Vad spelar det för roll hur många hål du har? Du kommer ju ändå ha reggskylten på smarthead, då syns inte hålen i vilket fall. Det säger sig självt, det är turkigt med sån skylthållare, har sett flera turkar som haft såna hållade, dock aldrig någon svensk.. lite komiskt det också, jag har inte sagt att jag tycker om bönderna, eller? Och nu pratade vi om din skylthållare, inte bönderna. torka tårarna!
Nej jag ska inte alltid ha rätt?
Ohjo det sitter skylt hållare orig. Alla nya bilar vi fått hem sitter det skylthållare på (får hem nya tjänstebilar vartannat år). Sitter stadigast med 4st skruvar? Eller det kanske räcker med en? :) jag tycker inte som dig däremot att borra hål i allt som går är det roligaste som finns, fattar inte meningen med att skapa nya hål utan anledning bara.
Men ffs bara för du bor i ett turk område och är troligen granne med Lasermannen så betyder inte det att det endast finns turkar med såna hållare. Torka tårarna för vad? Bryr mig ju inte ett skit om vad du tycker. Känns onödigt att blåsa upp en sån liten del utav en bil däremot.
nej dåså. fram? det är kanske möjligt, gör det dock inte på min audi. varför har 4 st skruvar till en satans reggskylt, det är ju du som tycker om att borra isåfall? Det räcker med 2, på dom bilarna utan hållare fram sitter den i 2 skruvar. När utryckte jag mig om att jag tycker det är roligt att borra? Jag tycker om att köra med stil, inte turkbil, du kan ju sätta på japs dämpare också, blir riktigt snyggt på en svensk bil! Ja jag bor i ett ******område, jag har lasermannen som granne. Något som stör dig?
Ikonen som visar hur mycket tid jag har kvar på spotify är borta :thinking:
Ingen mera 20h/månad gräns nu kanske, om de inte bara är nån bugg:ninja:
Sparkade igång CPI'n. Slängde i ettan, och åkte bakåt! :huhu:
Japp fram, däremot är det mindre svarta. 4st känns logiskt? Speciellt om man har en välvd kofångare som jag har. Vem vill köra med turkstil egentligen? Jag tycker bättre om att det inte syns att den sitter fast i några skruvar. Såg däremot någon på Garaget som satt fast den med kardborre. Varför japsdämp? Lägger lite pengar på saker som inte betyder och lägger mer pengar på saker som betyder mer, avgassystem är en sån sak där jag lägger mera pengar. Nej det stör inte mig ett dugg, har inget emot invandrare hur som helst.
Haha AM6 kopia
dagens win: jag har varit o meckat med sendan och kommit på hur man ska koppla lampan till bateriet istället för generatorn. Hoppas bara att batteriet laddas men det ska jag testa nästa gång jag åker till min meckplats :)
ah okey. varför har 4 när jag sagt att de räcker med då? Är du helt inkompetent eller vad snackar du om? Det sitter stabilt med 2 skruvar. Är väl snarare du som verkar tycka om att borra. Om du tror att den inte sitter fast med 2 skruvar så är karborreband nog inget för dig heller. :) Nej tänkte mest för att få sånt lappitattstuk på den. :)
Första testrunen idag med CPIn med SP;röret, gick ju riktigt fin :)
Festen igår kväll/natt, bäst hittills! 19:00 - 04:00
Love life :D
Snön är typ borta nu! skit skönt:D
Övningskörde lite.:unsure:
Sen när vi svängde in på den mindre vägen hemåt, då sa mamma "Dra på..".
Direkt när jag hörde de så blev de plattan i mattan, sen sa hon "..helljuset."
Hon skrattade bara ändå.:D
Fiddyn ska snart svetsas, Dracen ihop satt och MT5 delar sålda :D Gött det :P
jävlar har turkar börjat köra volvo?
fyfan för krom reghållare ser ju hemskt ut!
antar att du var ironisk med dagens win på den så jag förstår dig haha :) grymt kul! undra vem fan som sätter på krom reghållare hahahaha!
dagens win för mig är att pizzerian glömde bort min beställning så dom bjöd på 2 pizzor och en cola haha :D även fast jag bara beställde en!
Nu var du verkligen rolig...Aa fast, Ne
Menat till DinoLj eller vad grabben nu heter...