Föll med moppen när ja var med en kompis o sladda runt. Det som kopplings greppet sitter fast i gick av, går inte att koppla nu. Nytt kostar ca. 400kr ;(
Utskriftsvy
Föll med moppen när ja var med en kompis o sladda runt. Det som kopplings greppet sitter fast i gick av, går inte att koppla nu. Nytt kostar ca. 400kr ;(
skolan snart då :(
Hemma idag, sjukt ont i magen :S
Win att de är långhelg :)
Åkte till kontoret för att träffa chefen och kolla om han hade mer jobb (06:40) men hade han icke så var bara åka heem ige
DerbiMikael här på forumet käkade våtrumssilikon för 50 spänn. :D
Ute å körde lite för en stund sen me farsan.Kom till en kurva så va de is över hela vägen så sa ja de ser halt ut till farsan,han sa ja pröva du...Gasade fullt hände inget,sparka till på kopplingen och gick lite brett.Det gick bra tills asfalten kom så hann inte med riktigt på returen då och gick ut i snövallen på andra sidan istället:huhu: Sen att ja börjat få ont halsen igen..:(
Jävla skit bajs gasvajjer skiten som är delad i 2 delar. Fattar inte hur fan man kan vara så dum att dela den i 2 delar...
Haha, när flashback är som bäst!
https://www.flashback.org/t1482667
haha, påminner om när jag och pappa åkte till jobbet imorse, vid infarten till parkeringen var det spegelblankt så bromsarna hjälpte i stort sett inte alls. blev att rycka kryckan och sladda tills man kom till torr mark. "HEHE, lite tjyvsläpp på morgonen" blev kommentaren från kollegan som vi höll på att ramma tack vare isen :doh:
Förstår honom också! Men dagens fail är väl att 1 ja hade en jäääävla massa skit på datorn 2 att det bara spolade när ja skulle trampa med cykeln till skolan imorse 3 att ja o polaren rammla när han skjutsa mig pga isen
Jordbävningen i sushi land:(
Sträckte ljumsken idag = ingen fotboll imon:(
Ligger sanning i de Pimme säger.. Nu får dom tillfälle att kanske uppgradera saker som var dåligt förut. Följer alltid något positivt med negativt (vet inte om det var rätt uttryck men)
Dem är så otroligt många också så ibland kan dem behöva lite utrotning för att börja om lite
*förstå ironin i inlägget*
Japsar ser jag inte vad folk har något emot, de åstadkommer mer än vad vi någonsin kommer göra och är jävligt civiliserade.
Kul med en eventuell härdsmälta dessutom, det gillar ni säkert va!
Jo, samtidigt kan vi ju hoppas på en katastrof här i Sverige. För liksom, allt negativt för ju alltid nåt positivt med sig. Typ en stor översvämning i Skåne som får all befolkning att evakuera, det vore nåt. :)
Ja, hur tänker ni? Japan är inte direkt fattigt, de har det redan bra. Självklart inte alla. Önskade ni judarna ett besök i gaskammaren också?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Digerd%C3%B6den
Se inte på det så trångsynt bara...
Sant.
Hade med största sannolikhet medfört en hel del jävligt positiva prylar i Sverige....
Ja, som att 2000 svenskar mist livet, samt 100 000 mist sina hem. Som sagt, man kan se det på den ljusa sidan. Om vi ändå är inne på det positiva så var andra världskriget bra, utrotning i alla ära så att vi slipper bli överbefolkade.
orka att abk tar bort mina inlägg :doh: sanningen svider eller?
Alla har rätt till en åsikt.
Nej, men du kanske bör gå och lägga dig. Han säger det inte bokstavligt. Läs mellan raderna eller gå sug lite på morsans bröst.
Han säger att det finns något positivt med att folk dör i dessa katastrofer, men du kanske inte han läsa så långt? Vad vet jag..
Jo, vi säger så.
Nej, det var faktiskt inte abk utan det var jag som visade mig för en gångs skull! Jag låter er att prata om ämnet men håll det på en seriös nivå!
oki, det var inte abk, det var en chansning men jag försvarar mig med att det hade inte varit första gången direkt...