okej, länka!:wub:
Utskriftsvy
här var det dött haha :):P
Dags att sussa pojkar o flickor, för imon börjar plugglivet åter igen.. :beer: Cheers!
Fuck that!
För mig är det gladeligen på tisdag det börjar! Sen verkstaden ons och tors, så veckan lär gå snabbt (som dom brukar göra.)
dygning på g för att vända tillbaks dygnet :)
Börjar tisdag!:) vår mentalt störda rektor har bestämt att min klass och en annan ska bli en klass:( suger verkligen pung! Kommer bli så jävla stökigt så man inte får något gjort-.-
Hahah, börjar imorrn och forhoppningsvis ska vi ha meck :D Men man vet ju aldrig ;)
Själv börjar man på onsdag ;)
Börjar idag. men orka inte gå å lägga mig,blir att sitta uppe ett tag till;)
Skola imorrn, ska bli kul iaf.
Jag börjar på onsdag, suckers! ;D
Surt med skola idag :/ Vill att lovet aldrig ska ta slut. Orkar verkligen inte skolan:(
Skolan börjar imorgon (tisdag), får väll bli att gå upp tidigt idag (måndag) :0
Blev inget sova idag :P Ska nu ut och plogga ist xD När nöden kallar och man vill känna pengar så ;) Hej på er!:wub:
Kul börjar skolan idag och har vant mig att somna 4 varje natt nu.... kommer vara något drygt att gå upp 3,5 timmar senare :o ....
inte gött , tänkte att vända på dygnet till skolan på tisdag men de gick ju sisådär:S
Laddade precis ner 2st to fast and to furious-filmer, länge sen man såg dem, blir till att glo på dem nu ;)
Har skola imorgon (idag) och kan inte somna :/..blir fan o dygna =P
mnf är ju efterblivet.. försöker fixa en signbild, men står att den är för stor när den ligger på 400x70...
Nån vaken eller? :D
precis jävla överdrivet dedär med att man ska sova minst 7h per natt ;)
Kanske dags att byta bild igen :unsure:
Tips på filmer?! Icke skräck, dem är så fjantiga, alla är ju likadana..
Inte ofta ja lägger mig och sen går upp igen men fan.. hur pigg som helst, can't sleep!
Asså de va då FAAAN också!!
VARFÖR i HELVETE är det alltid så att när nått väääl börjar kännas liite bra, så händer MASSA skit?! Så jobbar man sig uppåt, blir glad, PANG som en rullgarding, skiiiiiit igen?! VARFÖR?!!
/Kepspojke i upplösningstillstånd!