Aahahahha! :D det var ingen dålig bit! ;D
Utskriftsvy
hjälpte pappa så nu pröjsar han en PR cylinder åt mig :wub:
Att påsklovet börjar imorgon och att jag ska fixa nytt däck på lovet :D
Skruvat på alla kåpor och 12:an på nya neosen nu :)
Sen var jag ute och provkörde lite när den var VARM(första gången när den är varm)
Litet gasres vart det iallafall:wub:
Nej, inge fuckores :nono:
Jaja, jag jobbar ju faktiskt och får lite lön, men kan väl kalla det praktik om du vill.;)
Nja, tror att det är för sent, det är nästan vitt.:huhu:
Om jag har tid så plockar jag av dörrar+framskärm på vänster sida imorgon, najs!:D
Då kommer min inte att vara lika rostig sen, plus att det är samma urblekta röda färg på den 245an, så den är lika!:wub:
Mina söta fälgar och däck som vi ska spränga nästa helg troligtvis :wub: Orkade äntligen hämta hem dom :D Kommer nog senare sitta på Beemween ;)
http://i1189.photobucket.com/albums/...r/SN151529.jpg
http://i1189.photobucket.com/albums/...r/SN151528.jpg
halv win typ, ska byta te sommardäck på morsans bil så en liten slant tjänar man nog iallafall ;)
Blir en tur till huvudstaden ikväll, några fler som ska till barkarby?
As najs väder idag:wub:
Sjuuuukt bra väder idag, typ 14 grader i skuggan :wub: + Börjar om en timme!
Avslutade en grymt skön vecka, som bestått av att vara med 20 styckna helt sjukt vilda sju- och åtta åringar! :D
På hemvägen idag, så mötte jag en bil, ägd av Farbror Blå, i 70-75 km/h. Jag saktade inte ens ner, för jag såg honom så sent, så istället hälsade jag glatt på Farbrorn. Han hälsade minst lika glatt tillbaka! :D:D :wub:
Öhm, wtf. Datorn laggade, sry för dubbelpost! :whistle:
Dagens win är la att jag gick vidare på pokerturneringen inatt och nu ligger 4a av 200 startande skall spela "Final" i morgon natt då och den som kommer sist (7a) går inte lottlös utan går från bordet med 25 laxar. så blir nog glad oavsett placering dock satsar jag på top 3
Även att Färjestad tog hem guldet så jag vann mig några laxxar på oddset (ja jag älskar poker,odds och annan spelskit)
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV! :wub:
Ska köra gokart på lovet, så kommer bli najs:wub:
Snart blir de pizza med några kompisar:)
Grilla första gången för året med ett par polare ikväll! :D
HAHAHA vet inte direkt om detta är fail eller win! Men va nyss ute och stunta på en övergiven parkering så ser jag en golf som står parkerad lite konstigt i ett hörn! Så åker dit och kollar om det är någon som är där! Så ser jag ett par som sitter och knullar xD! Dom blev skit förvånade och slog på fönstet när jag såg dom HAHAH STOR win va att tjejen såg bra ut ;)
Minichoppern går typ bra nu:wub: Felet va cdin och munstycke:)
Tog en testrunda med hojen precis, den går som ett svin:D
Mwahahahh! Busteed! ;D;DCitat:
HAHAHA vet inte direkt om detta är fail eller win! Men va nyss ute och stunta på en övergiven parkering så ser jag en golf som står parkerad lite konstigt i ett hörn! Så åker dit och kollar om det är någon som är där! Så ser jag ett par som sitter och knullar xD! Dom blev skit förvånade och slog på fönstet när jag såg dom HAHAH STOR win va att tjejen såg bra ut