Jag är lite smått förkyld just nu, och ska ut imorgon i ~-5grader, allt för att få sova en stund till!:D
Utskriftsvy
Fysik här ...
Spanska nationella nästa vecka. Spanskan kan dra åt helvete, särskillt med våran lärare!
Klagotråden No.1?
;D
soundcloud är nere
Mamma körde fast i ett industriområde med bilen mitt i vägen!
Syrran körde in med sin bil i väggen på vårat hus så vart lite skrapmärken!
Hmm.. :rolling:
Genom min avatar kan du nog räkna ut att jag håller på Hv. Om du inte är så insatt i hockey så kan jag berätta att dem förlorade för 4:e gången i rad mot Aik (rättare sagt mot deras målvakt) i slutspelet, vilket innebär att Hv nu är ute :sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad:
Hv vann förövrigt serien, Aik kom 8:a, så det har vart som en chock att Aik vunnit 4 matcher i rad nu :(
Minusgrader när man vakna imorse, hoppas det snart går över till plus igen.
Alarmet ringde kl. 8 idag, vaknade 9, så tänkte att jag stänger av alarmet och går upp om 5 min. Sen kommer min syrra hem och frågar när jag börjar idag, varpå jag svarar att jag är ledig men har prov vid 9. Kollar på klockan och ser att den är 09.02, drar på mig kläder fort som fan och springer ut mot cykeln, hann inte duscha, äta, borsta tänderna eller någonting. Efter att ha cyklat nästan hela vägen till skolan så kommer jag på att jag glömt miniräknare, anteckningar, penna osv. (Tuf-prov). Cyklar tillbaka och hämtar det, är vid skolan kvart över, öppnar dörren till klassrummet och alla glor på mig. Aja, provet gick nog bra iaf!
Vaknade nu! När jag skulle börjat 8,15...:huhu:
alla dessa valpar som är stolta för att de försover sig!
Dragsnöret gick sönder igen på skotern... vilken idiot sätter ett dragsnöre på en 1000 kubikare?
ramade på isen och spräckte upp 3 fingrar idag, inte nog med det utan självklart utanför skolan också..
Somalier.
:O :D
Blir så trött på dem bara, luktar illa ska gå och SKRIKA överallt. Idag på bussen satt jag ensam längst bak, så kliver 4 stycken sånna där på med hucklor och kjolar ner till marken på bussen... självklart sätter dem sig bredvid mig också, först känner man stanken sen sitter dem och skriker i hela bussen halla halla jalla och massa skit :mad:
Våran jävla No-lärare(vikarie egentligen..) sa att NP i biologi bara var allmänbildning. Helvete heller! :(
Läs själv? Om du kollar igenom alla sidor kan du ju räkna hur många som tar upp gårdagens, morgondagens, måndagens fail osv osv.
Och trådar är väll till att skrivas i? Det är ni som kommer o gnäller på att folk skriver sin fail, herregud
Och för det andra, när det är prov, brukar man plugga dagen/dagarna innan. Också en fail?
EDIT: Nationellaprovet gick åt helvete
Allt kul som händer på Volvo :D
jo man undrar ju. enligt en på flashback som hävdade att han var somalie har de parfym på sig som luktar bajs, han hävdade även att somalier tycker att våran parfym luktar lika illa som vi tycker derars gör. för övrigt ligger medel-iq i somalia på 65-70, en svensk med det iq:t klassas väl som mer eller mindre efterbliven. kan det ha något med deras beteende att göra, nä förmodligen inte, det har nog bara med sociala förhållanden att göra :rolling: för att vara lite pk...
Fick sladd på landsvägen, tur att man var hyfsat beredd då de brukar vara halt där!
Fast de var lite läskigt när man hade en stor väska hängandes på sidan.:shy: