haha jag köpte 2 l cola, 1 kg plockgodis 2 redbull och 3 kexchoklad :wub:
Utskriftsvy
Låter gött ;D funderade på kall pizza (varm luktar för mkt) men orkade inte åka till pizzerian :/
Nyöpnnad pizzeria i stan. Valfri pizza + dricka = 50 spänn! :)
Wow, 9 kr dyrare! Nästan så man inte har råd :P Det är sjukt skönt ju :D
bytte mitt cooler master elite 310 mot min lillebrors fractal r2 för 100kr emellan haha :P jag klagar inte iaf.
Att jag efter 1 och ½ halv vecka hittade min väska i skolan som ja hade tappat bort ^^
Vi fick sluta lite tidigare efter sista lektionen, jag går mot ytterdörrarna, och plötsligt ligger den där mot några skåp :P med alla böcker och grejjer kvar :wub:
Sitter en Kattuggla utanför fönstret och pratar^^
Farsan kom hemifrån USA med ett par Ed Hardy byxor till mig :)
gjorde syntest idag till körkortstillståndet :wub:
Första kvällen på nya jobbet är över. Bättre än jag trodde det skulle vara :)
Jobbar på Aftonbladet SalesCrew. Håller på att packa saker till dom som går från port till port och säljer tidningen och sen kommer jag sitta och ta emot samtal från kolportörerna också om det fattas folk. Mycket skönare jobb än vad jag hade förut. Dom bjöd på kebab till oss som jobbade ikväll :wub:
Började 08:10, skrev ett prov och slutade ca 09:00 ;)
Klar med nationella svenska del C :D Var ju inte så farligt, enkelt med lite fantasi. Roligare än ett vanligt so prov tex:) Lyckades skriva 6 st a4 så hoppas på bra betyg..
har också 3 timmars hål nu
Pontus: Naajs! :D Master elite suuger xD
Min Win: Ett paket pågens kanelgifflar, en colapowerking, en lösgodispåse och ett tuggummi (smak av jordgubb)... Ni kan gissa till vad? ;)
Ledig igår, ledig idag.
Farsan åkte iväg med S60n till service, fick nya vinterdäck, byte kullederna i framvagnen, fixade lite med ac;en och lite mer saker, gick på 10k som farsan står för, riktigt skönt :wub:
Man är ledig imorrn :)
Sen så fick man reda på idag att man fick mvg i matte A :D
Ny lur :D HTC Desire HD :D
Hpi.