Vår lärare gav oss öppet val. :)
Haha! :D
Utskriftsvy
Högg en mejsel i handen :(
Jävligt onödigt. Kanske får sy :(
Ämnesprov i NO imorgon :(
Kom in en springandes P12 när vi stog och inte hade nått och göra och frågade vart lastbilsavdelningen var, han sa att han skulle fråga efter praktik där. han var helt galen och pappa hans gick 10m bakom som om han inte fattade nånting. Tror faktist inte att han var mer än 12 år gammal, och ge sig på lastbilar då blir nog kämpigt ;)
Sen kom det in en kund och fråga om han kunde köra in bilen, vi stog fundersamma ett tag och sa att det får du inte. Så verkade det som han blev irriterad och sa " varrför då raa? "..
Sen när vi provkörde en bil så låg det fullt med spritflaskor i den!
Och när vi provkörde en annan bil så gasade vi på rätt friskt och tydligen så låg polisen bakom oss men dom stoppade inte oss som tur var!
mm..mm.. låter inte så kul men vi skratta rätt bra åt de 2 första :) Haha
Polare som man inte har pratat med på länge som är lite halvcreepy frågade vad jag gjorde på msn och jag svarade: Inget speciellt , durå ? - Nja , jag har precis wankat. - Jag länkade "Intresseklubben antecknar" bilden och då får jag till svar: Bra att du antecknar för när jag kommer igång då jävlar sprutar det snett.
wtf ?
Att jag ska gå till skolan för att få ha en timmes lektion..
np i biologi är bara allmänbildning ju :wub: va det iaf förra året :D
DAgens fail är iaf att min knäskål hoppade ur led på gympan och la sig på utsidan av knäet innan gympaläraren la den tillbaka. gör ngt djävulskt ont. plus att sjuksyster inte hade ngra kryckor och jag inte känner för att betala 500 för ett par på akuten.
och sen så bor jag på 3e våningen utan hiss :D och bor ju själv så finns ingen hemma som akn hjälpa mig ehller.
härlig dag!
Känns som man är i en oändlig uppförsbacke nu i ösregn.. Allting går inte riktigt som man vill :nooo:
Biologin va faktiskt jeeevligt lätt emot va alla trodde :D
Fick reda på en mindre trevlig hemlighet om en forumit nyss :ninja:
Plussa ihop avsnitt 22 av bigbrother och en kille så får ni svaret :ninja:
Ska komma 13 mm snö imorgon :(
Hänga en fondsväggstapet.. Inte va som helst utan ett stort jeffla AIK emblem i vardagsrummet hos en.. Höll på att spy men men pengar är pengar.
Var ute och röjde ris förut och så råkade jag gå igenom marken/isen så jag fastna där, kom upp och fordsatte och när jag gick två meter till så går jag igenom igen i ett annat hål.:evilmad:
+ att jag tappa min dosa där men jag hittade den efter 10 minuter:wub:
Att de rengnar jävla pisse skit...
Här vart det FETINGväder med 10+ och sol typ :D Men fail är väl att jag inte får tag i en person.
Bigbrother, äre typ att nån är transa ? har inte sätt en sekund, har bara hört en kompis som berätta om det, och att gurkan vart chockad :p
Att jag skiter blood, fruktansvärt underligt.
Första provet i Ma-b imån, ligger lite back då jag vart borta ett tag, får hoppas på deg bästa!