vad jag förstår det som så är det "ärrtatuering" alltså ärret som blir efter ska bli mönstret ... helt sjukt imo bara dumt
Utskriftsvy
allting i min planering krockar just nu asså... eller jag har iallafall mycket på gång. Ska på lan, sen borta en helg, sen dh och sedan elevkårsutbildning på det :P dock väldigt kul...
Bifogad fil 5900 Bifogad fil 5901
min bästa kompis börjar bli troll :O
hahahahahhahahahhahahahahahhahahahaha:O
Fail är att när jag kom hem från skolan så somnade jag på soffan! Vakna nu :/ Kommer ju bli skapligt svårt att kunna somna i tid :(
Skulle hem från skolan. Först lämnade jag en kompis, sedan påväg hem möter man mc snuten. Hoppades på att han inte skulle bryr sig. Låg i 60km med 6an växel så det låter inte så mycket . Sedan kollade jag bak och såg han vända då blev det är växla ner och dra på som satan. In på cykelvägar å piss.
Sedan gömde ja moppen.
Tur hade jag då jag inte har körkort,trimmad,ingen skylt,inga blinkers,baklampa osv.
Vad är fail :O?
Att bilden är omvänd?
fail att man fått nya reeds och varit skit uppspelt i 2 dagar för att sätta på dom så passar inte skiten :/
hungrig som fan D;
Men orkar inte göra nåt o äta... så jävla lat :lol:
Folk skriver om att de slutat tigigt osv, själv sitter jag fortfarande i skolan och har gjort det sen 8.20. :(
jag slutar 10 i 4 ...
1,5 timme fysik som sista lektion<3
EDIT: krafter i lutande plan, fml. jag orkar inte! glad att jag inte har fysik b än...fuck elitskola, har hunnit längre än vi gjorde på min förra skola på en termin i fysik A-kursen. och det på 1,5 månad...
Dragit vivacityn drygt 9km när det ösregna :(
Vädret förfan! Hade även planerat att vara ute ikväll, får se hur det blir med det alltså...
Fick gå ett par hundra meter i regn..:D
Så sjukt trött...