du är söt ändå holmqvist :wub:
Utskriftsvy
Bakis som en gris, men sånt får man fan ta ibland!
Har letat fyra månader efter en tank till min Fs1:a nu. :(
Åkt lite cross idag, lika roligt som vanligt :wub:
Börjar fan hålla med Pontus mer och mer nu. http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle14027326.ab :(
Skippa sånt där snack, vi vet att det inte kommer sluta bra här!
Råkade köra med dubbdäck på kungsgatan i Uppsala..:ninja:
Finns många Svenskar som gjort dylika brott ja tex Hagamannen och han i Örebro, men det är inte det som jag syftar på. Utan det jag syftar på är att om man får chansen i ett annat land när man tex behövt fly krig osv, då ska man sköta sig! Och inte bli som Alexandramannen.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10927203.ab
Inte dagens fail men gårdagens fail:gloria:
Jag och en kompis skulle till en fest i går kväll som var 6-7km från stan, så vi fick skjuts dit av langaren å sen när vi kommer fram till huset så var de ingen fest där:doh::lol: Killen som skulle ha festens föräldrar hade stannat hemma istället för att åka dit dom skulle, så festen blev aldrig av :unsure: Så där stod jag och polaren typ 7km från stan med 3lådor öl och ingen kunde hämta oss och de gick inga bussar eller nått, så vi satte oss vid en busshållplats och började dricka:drunk:
ja, igår tänkte jag, nä idag ska jag fan gå iväg till den där festen istället för att sitta inne, det var en brud jag känner som hade fest ganska nära mig, men nej det blev ju självklart inte så.. verkar bli lika ikväll, och inga polare som bor i närheten heller då typ alla mina polare från smedjebacken har flyttat..
jo.. :( fick ju nästan klart 140n och slängde fram R fälgarna som jag skulle ut och leka med ikväll tänkte jag, sedan när jag skulle montera de nya bromsoken så märker jag att jag inte har nå bultar som passade.. synd som fan, annars hade man ju kunnat ut å glida :(
haha låter som om du har haft det roligare än mig :huhu:
nej jag tänker inte ha nå fester hemma hos mig, alldeles för rädd att någon jävel ska pajja nåt ;)