desire är ju som sagt lite vassare när det kommer hårdvaran, men som sagt, den är dyrare och legend tycker jag iaf känns skönare med sitt aluminiumskal osv.
Utskriftsvy
desire är ju som sagt lite vassare när det kommer hårdvaran, men som sagt, den är dyrare och legend tycker jag iaf känns skönare med sitt aluminiumskal osv.
HTC Legend eller Sony Ericsson X10 ?
HåTeCe
ta X10 om du vill ha snabbare processor, större skärm, högre megapixel på kameran och mer ram än vad HTC Legend har, ta HTCn för en bättre fungerande Android telefon
Ligger i ett litet dilemma.
Pappas desire har börjat lagga lite så han ringde nyss o berättade att han beställt nya desire hd..
Eftersom han alltid vill att jag ska ha det bästa osv så sa han att jag kunde få den och att han då skulle ta min Nexus one eller beställa en htc legend eftersom han tkr att det e snygg.
Vad tkr in jag ska göra ? känns lite dumt att vi ska beställa 2 mobiler när vi egentligen bara behöver byta ut en , plus att min är bland dom bästa som finns, o de blir ju lite jobbigt att jämnt byta telefon. Ocg nexusen komemr ju jämt få uppdateringarna för alla andra andrioid mobiler.
Så hur ska jag göra ?
kanske vänta på en nexus 2 ?
Efter en veckas frekvent surfande och läsning av recentioner blev det Desire.
Beställde den idag, och förhoppningsvis får man den så fort som möjligt.
Någon som vet leveranstiderna på Desire just nu?
beställde precis en desire med telia mobil max25 med mobilsurf :ninja: bara att vänta nu
betalappar finns nu på androidmarket <3 wub
Lämnade in min HTC Smart på lagning av minneskortsläsare och skärm och då har jag bara haft den ungefär 2 månader.. Men i övrigt är jag nöjd för de priset jag betalade i butik. 1400 + försäkring på 200/mån
gaaaaaaaahhhhh, Desire finns i vitt nu....
*cut*
min Touch HD, innan = 528 mhz, nu = 710,6 mhz :D
Vad är fel med desire's bluetooth?
kan inte skicka till / från datan.
mina kompisar hittar den inte... osv, jag har provat återställa telen
Dom blir lagom varma va?
Säljer en 5800 med alla tillbehör + en massa extra saker som tex extra headset kontroller , batteri , fodral och en massa annat nu , 1300 eller högst bjudande , du står för frakten!
Några synpunkter om nya Xperia X8????