Det är den förra modellen av macbook :)
Hur bra är Iphone 4 om någon vet? :) Om man jämför mot 3gs t.ex.
Ny iPod touch
Ny iPod nano
Ny iPod shuffle
Blev lite sugen på den nya touchen :)
Nu kom första saken som jag inte gillar från Apple. Nya iPod nano. Usch, hur fan ska man kunna hantera den?
Jaja, Touchen verkar sjuk grym. Prisvärd om nått.
iPod Shuffle, har dom inte gjort den varianten förut?
Äsch, den nya Nano är ju supernajs!
Och nej, det har dem inte. I alla fall inte med både knappar och Voiceover + det låga priset. :)
Utseendemässigt så är ju nya Nanon coolare som allt förutom just typ ''mediaspelare''. :P
jo, det finns en shuffle som är lik, men den är inte lika kvadratisk som den nya tror jag, mer avlång typ
Är det någon med en Mac som har lust att dela med sig av original-ikonerna till menyraden?
De ligger i /System/Library/CoreServices/Menu Extras. Söker framförallt WiFi, Batteri och Bluetooth!
(Gjorde menyraden svart och ikonerna vita, men backup-mappen med de svarta ikonerna försvann..)
Nu finns det även en Ipad 3g 64gb i applefamiljen :)
Nano beställs när mitt sb kommer! :D :thumbsup:
Googla på iPod to computer så får du upp lite grann, här t.ex http://www.copytoy.com/
Behöver hjälp nu. Köpte en Iphone 4 idag. Gick till lokala turk-mobilhandlaren och han klippte till kortet. MEN den vill inte fungera. När jag sedan tog ut det såg jag att lite av guldplåten EV. var bortklippt..
Något annat som kan strula? Upplåst via jailbreak förövrigt..men skall inte vara det som strular..
Vill klippa bort en del från ett filmklipp, nån som vet hur man går tillväga i iMovie? Funkar inte att exportera, när man tycker exportera knappen avslutas skiten bara. -.-
JB min för ett tag sen, har lekt runt som en idiot med den och älskar skiten nu.. Men letar fortfarande efter ett par grejjer :)
Program som kan låsa upp krypterade nätverk och nått program som sätter lösenord på meddelande ikonen så man måste slå in lösen när man ska in där?