Blir jävligt chill för dig framöver ;)
Utskriftsvy
Pappa sa att vi ska köpa en kompressor, win :D
min furia är snygg. märkte det idag när jag inte kollat på den ett tag
första roliga sån "lägg upp denna på din status blablabla"
"Imorgon är det alla ♥ dag, lägg upp det här på din status om du får köpa dina egna blomjävlar och äta din satans choklad själv."
DET är humor.
Är i hemsedal :D
Äntligen klar med uppsatsen! Och i tid dessutom :O Det är inte ofta det händer heller:rolling:
Winen i dag: Att man bara behöver beställa lite grejer sen är fiddyn ihopsatt igen :D
Hämtade ett paket med öl på posten idag :D
Att jag fick köra 242 med B230F motor i (A) Utan dörrar med så blev rätt kallt, men så värt det :D
Alla hjärtans dag, hihi. :wub:
Hade engelskaredovisning häromdan i grupper. Vi var den enda gruppen som fick Mvg ;)
kanske inte är dagens men var ute med en polare igår och sladdade i snön med crossen :huhu:
Internet i skolan :D
Beställt ny huvudenhet till bilen :)
Nästan läskigt att varva med riejun.:shy:
Rätt najs dag i skolan idag, inställd matte. På biologin fick vi dissikera älgögon och tjejen i min grupp satt som förtrollad :) HON skulle skära och ha sig och lät ingen annan i gruppen gör det :P Knasigt för alla andra tjejer klarade knappt att vara där inne..
såg en ferrari 599 och en lamborghini lp640-4 drifta runt en rondell vid torget :D
Massa gött från Gymgrossisten hemma nu! :D Snacka om att man är taggad på att börja träna intense igen!