Bättre att inte ställa av den från första början.:D
Utskriftsvy
En uppsats som jag behöver skriva minst 2 sidor till på tills imorgon bitti, blir att dygna :nooo:
Samma fast har till 23:59 på mig..
Härligt att börja dagen med att plocka upp 2 kattspyor plus en halv, färsk, råtta.
Dem som bor i närhet av mig har inte de skarpaste knivarna i lådan.:lol:
http://img146.imageshack.us/img146/4...0314628315.jpg
Uploaded with ImageShack.us
win/fail vet inte. . försov mig tills nu :P
Win/fail kom till skolan, hade en lektion sen åkte hem igen.... Hatar bussresa!
Skar precis upp högra stortån underifrån på nåt vasst under min heltäckningsmatta.
alex . säger
Hurru jag fyller år idag :)
Aldrig snackat med killen...
http://www.youtube.com/watch?v=CD2LR...eature=related
Värsta skiten jag hört sen akon, kolla dislikes och hur många som sett + kommenterat :D
Spricka i revbenen och börjar bli oaktiv här nu.
Ta det lungt grabbar, jag har tänkt lite och om det så skulle vara att forumet skulle dö ut, så kommer jag stanna! För faktiskt, jag trivs här och lär mig nästan nya saker hela tiden + att jag kan hjälpa andra! Så forumet kommer nog aldrig dö ut, men jag har bara 2 förslag: Ta tillbaka ansöknings saken och att vi bör sätta upp en spärr att man inter får bumpa sin egna tråd efter 2h tex! Det var vad jag hade att säga :)
Religionsprov om Islam på fredag på c:a 30 sidor och 20 frågor. Kul att man kan nått..
Vad fan är Ramadan, Trosbekännelse och Allmosan för nått?
frågar en kompis, ska vi cykla ? svar: Ja men bara till halv 5 - 5 för sen ska ja spela... vilket jävla liv!
Filip: Ramadan = Fastan som pågår i en månad, man får inte äta eller dricka så länge solen är uppe. (tänk på konsekvenser i t.ex. i skolan, barn orkar inte jobba osv)
Allmosan = man ska ge till fattiga (finns ofta som lag i länder som går efter koranen som lag)
Trosbekännelsen = "Det finns ingen Gud utom Gud. Muhammad är hans profet." Säg meningen med två muslimska vittnen, voila! Du har konverterat till Islam! (lätta konverteringen är en bidragande orsak till varför Islam sprids så snabbt. Islam är enkelt och Afrikanska tidigare kolonier vill konvertera fr. Kristendomen som stått för så mycket krig och hat i deras länder till nåt annat = oftast islam, däför e det så vanligt i afrika)
Kort beskrivning och bra att tänka på inom parentes. Hade också prov fast judendom + islam som en liten kil mellan kalla kriget och ww2 enbart för att man måste lära sig om det i nian.
Islam är grundat på de fem grundpelarna:
Trosbekännelsen, Bönen (5ggr per dag), Pilrimsfärden (till Mekka, minst en gång i livet), Ramadan, Allmosan.
yellowfails bil har blivit "stulen" :doh:
:gloria:
Btw ringde på den här och allt lät verkligen perfekt, tills jag fick reda på hur långt den gått. :( http://www.blocket.se/alvsborg/Volvo....htm?ca=20&w=2
ah, det var på den tiden volvo gjorde körbara bilar. åkte idag med en lånebil från jobbet, en xc70 diesel automat. visst det var inte mycket oljud från vägen osv och ganska sköna stolar men resten var SKIT. man tycker ju att 210 dieselhästar borde trycka på ganska bra men vår subaru med 165 hästar och bensin är bra mycket piggare. från stillastående tog det typ 1-2 sekunder efter att man satt foten i mattan till att bilen öht reagerade och styrningen var ungefär lika känslig som den på en turistbuss. herre min hatt vilken skitbil...
Tobbe94 hur kan du ens kolla på denna typ av bilar? Du förstår väl att alla är sönderkörda, vaför köpar man en T5, för att man är gasglad, varför köper chippar man? Jo för att man är gasglad. Den bilen kommer kosta dig mer skit än nöje!
Pengar är inga problem isf. Är själv jävligt gasglad och vill ha en bil som inte har pinsama vägegenskaper som tex 9-3 aero, tom års 2002. Är ute efter en chippad/org t5 som gått max 27 k mil med service bok. Den jag länkade hade gått närmare 40 k mil. Men här är det bara bmw e36 som gäller....
En T5:a är ju stört naijs! Dock så är det inte BMW E36, utan E30 som gäller ;)
Dagens: Hämta ut mina kläder, såklart hade Hollywood skickat fel -.-