Dämpa rasismen bror
Utskriftsvy
Jag vet att du bara försöker att hjälpa mig ifrån ev. ban eller så men jag vet vad jag skriver. Om jag blir bannad för att skriva sanningen på ett forum är det nog snevridet. Jag skrev dessutom att även svenskar begår samma brott, vi är bara "fega" nog att göra det när ingen ser.
Sanning är rasism i detta underbara vänstervridna samhälle vi lever i.
Vet inte hur ni startade det här den här gången:)
Men ni kanske kan diskutera detta här istället grabbar? :)
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ar+tr%C3%A5den
Nu undrar jag varför vi ska diskutera det där istället? Blir det en ren rasisttråd kommer den väll antagligen att stängas ner också?
Det var ju inte direkt någon skräll. Jag är inte rasistisk av mig egentligen, jag skriver bara vad jag ser i samhället och hur samhället faktiskt är.
Kom ingen buss imorse, så jag gick över vägen och skulle ta bussen hem istället, tog väl en minut kanske så kom den andra, men det gjorde ju inget, bara skönt att få åka hem!
Fast jag missade hållplatsen, så jag fick gå ett par hundra meter extra, i REGNET, inte snön som skulle komma.
Somnade typ direkt när jag kom hem vid 8 och vaknade för ungefär en halvtimme sen, skulle gå ut med lite sopor men jag hann bara ta två steg på yttertrappen innan jag halkade och slog i rygg + armar, aaaah va skönt!
3-4cm slask när man skulle gå till och från bussen, blöt i skorna :sad:
Satans blöt i detta väder :(
Dock var det sjukt kul att sladda med polarn på rasten :D
fail/win, men fick iaf tillbaka cykelsuget :p Fast ändå skönt att ha sålt cykeln :)
Tråkigt väder.. bara slask/regn :( Och har även slut på pengar så kan inte köpa in något till möppen:mad:
överbeskyddande föräldrar, varför får man aldrig ha kul för?
åka a-traktor till borlänge för att byta bort den, en kille erbjöd sig att åka ända från mora till borlänge för att byta men då nekar dom. får inte åka till polarn 1 mil över skogen, det har dom nekat denna gång.. eller ja, det är ju morsan som är nojjig och farsan som ska hålla med henne.
Fetaste stormen idag resulterade att bussen körde ner i diket
Så då går du offtopic i dagens fail istället? Du är då fan inte smart alltså. Och varför skulle jag vara arg för att ett gäng sitter på skype, beter sig som p12or samtidigt som dom får slut på argument och går på utseendet på en person istället?
Anledningen till att jag är dryg och jävlig mot dig är för att du är hack i häl bakom Lennart till att vara forumets drygaste och äckligaste person.
Vi ska börja få matlådor istället för matersättning , dom menar alltså att vi ska hämta matlådor på fredag eftermiddag(slutar 4 , matsalen stängs 3), ha dom i frysen till måndag , tisdag och onsdag eller hämta på morgonen , ibland undrar man ju fan hur politiker tänker asså ..
lugnt, killen kommer till mig så byter vi :)
hoppas det blir byte.
äh, ingen idé att käfta mot mina föräldrar. Det resulterar bara i bråk vilket jag just nu vill undvika så mycket som möjligt! lite för mycket av det känner jag. :)