Funderar på att bygga ihop en riktigt kass dator och se om den ens pallar boota upp
AMD Sempron 3400+ 1.8GHz
512MB RAM 533MHz
160GB 8mb cache hdd
ATI Radeon 9000 64MB
300W
random hp moderkort
Utskriftsvy
Funderar på att bygga ihop en riktigt kass dator och se om den ens pallar boota upp
AMD Sempron 3400+ 1.8GHz
512MB RAM 533MHz
160GB 8mb cache hdd
ATI Radeon 9000 64MB
300W
random hp moderkort
Varför?
Århudradets fail är att MTV inte längre ingår i det analoga utbudet.
Att man går inte på aftonbladet och åter igen pågår en häxjakt på ett visst parti.
Nu har ja lärt mig nåt nytt iaf:unsure: Byt inte ur Krut i smällae! böt ut till flash i en liten smällare med dragtändning(man drar ena sidan emot en tändsticks ask) men med det segare krutet så smäller de inte lika snabbt,men med flash reagerade det direkt och small i min hand:( som tur va hade ja tejpat på en bit extra tejp som ja höll i så vart bara en brännblåsa som tur va:D
Kan tillägga att jag skulle kasta ut den genom mitt fönster,så tjuter lagom i öronen nu också:(
Okayy, kanske bäst att inte göra om dom?
Gör helt egna istället, har ju funkat i alla år för oss..:huhu:
De står att du är inloggad på MSN, men är du inte de egentligen eller kan du bara inte skicka/ta emot?
Ont: Jävligt sugen på att gå ut till garaget, men de är ju typ 10 minus där.:huh:
har tänkt gå ut till garaget sen kl 12 fast sitter här än:booring:
var inte ens en tiondels sekund från att va snabbast på go-cart i famlijen -.-
Jag har BOKSTAVLIGEN talat suttit framför datan på samma stol sen kl halv 12 imorse. Fyfaan :D
Farsan tankade bensin i sin dieselbil som han haft i tre år nu....
Crossbyxorna jag tänkte beställa var slut , fanns i storlek 36 och 34 är lite för stort för mig :rolling: Och det var 2010s sortiment så dom kommer inte mer :(
All snö regnar bort:(
Jag får tårar av vinden ute :P hahaha
Var med min lillebror och åka bob idag, hann bara komma dit och första åket skulle jag visa åt honom hur man hoppar. Full fart på hoppet, benen far in under boben och på någo konstigt sätt känns de som att jag skulle bryta hela benet... Jag visste inte ens var i benet jag hade sjukt eftersom det värkte som bara fan och nu kan ja inte gå ordentligt:) Fast han bara skratta och frågade om jag kan dra opp han för backen , när jag låg där o vred mig i smärta(Han är 5 år) :(
Att de ska börja regna när de äntligen kommit lite snö på vägarna :(
"Sv: vad hadde ni för moppe i tonåren?"
"Reiju RRX 06 ..dragen plugg, drevad , nya munstycken, toppa 100km/h"
Fuckon finns t.o.m på snöskoterforum.
Stor jävla fail att det regnar. Okej, det skulle väl vara skönt om snön försvann, men jag pallar verkligen inte slask än.
Aftonbladet och Expo har nyhetstorka ,då lägger de sin tid åt att smutskasta ett visst parti...