:(
dagens fail är att beaver försökte ta självmord 2 gånger!
Utskriftsvy
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13788483.ab
Ha....ha '-.-
sjuk som fan,
och sen så har man upp körning yill am kortet 17 18 19 ocktober, Jippi, eller inte...
Kul att plocka bort tändningslås..
Dagens fail är min svenskauppgift :(
Har inte pluggat det jag behöver idag och har istället suttit och spelat dator och käkat chips, men sen vid 5 så bestämmer man sig för att plugga så man gör ett arbete på 4 sidor och känner sig asnöjd, sen får man Bluescreen som man trodde var fixat i helgen när jag lanade, men nej nej då ska man få bluescreen och såklart glömmer man att skriva ner koden som man ska googla, sen får jag börja om med arbetet pga att det inte sparats. När man väl suttit ett jävla tag och gjort om skiten, kommit på bättre saker, utvecklat texten m.m. så har skrivaren inget bläck och läraren får damp om man skickar skiten hon vill bara ha det på papper, Och sen är toan upptagen och jag är jävligt skitnödig också :unsure:
Så nu har man slutligen bestämt sig för att gå och lägga sig och se vad som händer med allt imorgon..
GODNATT!!!111 :mad:
kom på att vi har matte prov på torsdag och vi hade hela förra vecka att förbereda också äre typ 30 sidor :doh:
nae
Höll på att raka av håret med rak apparaten och mitt i allt med fullt med tuffsar i håret så ska den givetvis pajja, fint, skola imån o allt.
nu är jag så rasande jävla förbannad att det inte är sant.
vart på nån jävla retard teater med skolan om freakin HÄSTAR who tha fuck cares dom ska endå bli goda hamburgare som ska ligga i min mage