0
...
Utskriftsvy
0
...
Webbe: 4/5 du har en förmåga att vara överallt och så är du tjock :huhu:
Ser dig vilken tråd jag än tittar i så kan inte bli annat än 5/5 ;)
1/5, tror jag sett dig nån gång :P
Vi säger 1 inlägg var per sida ungefär, annars blir det för mycket posthunt tycker jag!
Hilmer 2,5/5 sett dig här o där:)
Har jag inte gjort heller. Han Hette swempa;) Och jag visste inte ens om att de fans nån som hette de för ens några kommenterade att dom gilla min roxx. (jag har ingen roxx) Så kollade jag på "garage go" och fick se att det fans en som hette swempa och hade en roxx:P
2/5 Känner igen dig, det jag vet är väl att du är lite konstig. :thinking:
5/5 då du är överallt ;)
0,5 / 5
0/5
2/5
Sett dig ett par gånger :P
0/5