Klart han vill ha sex för fan!
Utskriftsvy
[email protected] xD
nä men seriöst nu, ärlighet varar längst pojkar!
Helgalen kväll, fest ala palmér style hos mig själv, var riktigt najs 25 pers man känner riktigt bra! va me en tjej som går i min klass större del av kvällen pratade och så vart inget mer en lite pussar, kändes skit bra. Smsade och sa att hon var jätte fin efter hon dragit, hon svara typ tack så mycket, men du daniel jag vill hålla de här på vän-nivå bara... Åh blir så jävla arg :(
bomchackalack!
seriöst pojkar, när det gäller kvinnor klarar jag mig bra själv. men tack ni som faktiskt trodde på mitt oerhörda problem och försökte ställa upp, GÖLLIGT
att folk över internet, som inte känner till nåt om relationen man har till kvinnan, ska kunna hjälpa en känns småknepigt
Uttrycket "den rätta" existerar egentligen inte, för det finns aldrig någon som är helt rätt. Man får hitta en med lagom mycket fel som sedan lär sig att leva ihop med. :)
Lite ge och ta i den frågan.
Däremot är det något som tar tid att bygga upp, ingenting som byggs över en festkväll. Skippa alkoholen och se hur det är utan, utgå från ett nyktert stadie.
Jo du har helt rätt, men vi har liksom gjort liknande saker andra kväller också så kände nu liksom att jag ville få reda på hur hon tyckte och kände om mig. Har tänkt lite skulle nog inte funka heller om man gick i samma klass och hade ett förhållande, jag skulle aldrig palla med att ha ett förhållande me någon i min klass x)
Men men... det finns flera "pumor" i denna lilla stad trots allt.
Börjar bli så jäkla trött på att lala runt som singel nu bara, hade ett seriöst förhållande för 2 år sedan sen har det bara varit på g och sånt där, känner att jag vill ha ett förhållande, dock undrar jag om jag ens skulle palla med hela proceduren som kommer med ett förhållande.. Åter står att se...
inte konstigt ekan! du är ju hur sexig som helst.
vem vill inte ha lite ekan kött liksom?
http://i53.tinypic.com/10rn5v8.jpg
Ska träffa en tjej ikväll, inte direkt vad jag väntade mig :P
Hon addade min msn, vi bodde grannar för typ 7 år sen. Hon sa att hon var dökär i mig på den tiden.
och hon verkar gilla mig fortfarande så vi ska ses ikväll :gloria:
vad har jag ställt till med, men hon är faktist rätt snygg!
Får la se hur kvällen slutar?
kärlek <3
Newsflash för er alla som springer runt på fluffiga rosa moln med bultande hjärtan och förblindande hjärnor: Det kommer troligtvis ta slut, kärlek suger!
:)
/GLAD Pmk.. -.-
Har ett problem :sad1:
Min "Flickvänn" sa förrut att hon tyckte om mig och att ja va snygg osv..?
annyway´Den här flickvännen e ihop med min Polare" så hon typ bara aa kan du skicka
bilder på dig osv....
Ja ba men shit du e ju ihop med min polare...
hon ba mm men än då du e ju så snygg""
Vet inte va ja ska göra? :gloria: