De e rätt :)
Någon som har sett The Social Network och har något att säga om den? Är den sevärd?
Utskriftsvy
hej, Söker efter en film
Den handlar om skateboarding, När några tånåringar skatar i tomma pooler hos sina grannar osv i usa. Och att det var så skatingen kom till
Lords of Dogtown - http://www.imdb.com/title/tt0355702/
Tips på bra filmer i stil med The town och 22 bullets? :wub: Om ni förövrigt inte sett någon av dem så gör de, 2 helt underbara filmer!!
Tips på sjukt roliga komedier? Langa gärna fram med massa olika ;)
Såg nyss "Four Lions", har man väldigt tråkigt någon dag så se den! Så sjuk humor:D
Ett gäng talibaner som ska göra terrordåd i Storbritannien, alltså de går inte att förklara. Men kolla trailern, man skrattar av den!
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=Ew-SrlQ9tlI Trailer!
Ingen som vet var man kan få tag på solsidan säsong 2??
Söker lite fimer där ett gäng ger sig ut på roadtrip och liknande. Bil filmer så som fast and furious filmerna, The cannonball run, The transporter är oxå välkomna:) Har sett filmen som heter just road trip:)
Jag med :D Men har du sett Step On It? Den är skön iaf. Sedan har du ju Taxifilmer vilket jag antar att du har sett. Sedan finns Initial D samt den gamla Gone in 60 seconds vilket är en film på typ 1.30 h, varav 1 h av den är en biljakt. I övrigt finns det Driven, Go Fast, Streetracer, Vanishing Point (tror den stavas så, dock finns det fler med samma titel. Så hitta den som handlar om en biljakt), The Last Ride.
Annars kan jag hänvisa dig till http://www.filmpunkten.se/grupper_visa.asp?Kat=69 :D
Seriöst, är som besatt av O.C, kan inte sluta kolla, har varit uppe och kollat till klockan 02.00 alla nätter :(
Fast win är att man drog iväg en beställning av Säsong 2 idag :D
Såg Paper man och sedan The rocker idag.. Samband? Jaaa :gloria:
Glodde nyss på Salt.
Tyckte fan att den va riktigt bra faktiskt!
Rekommenderar den till er som inte har sett den.
Såg precis the big lebowski :D awesum moviee
Då blir det att duscha och sedan bege sig till sängen för att kolla O.C,
God Natt :D
Kollade på I rymden finns inga känslor igår. Rätt okej för att vara svensk.
Kollade även ikväll på Cube 2: Hypercube samt Cube Zero. Zero var okej, 2an hade ett intressant tema men var trista skådisar samt dåliga effekter. Filmerna baseras på den äldre med liknande namn Cube. Den är halvt okej, alltså ettan.
Sedan kollade jag på Buried nyss. Det var nog den bästa på ett tag. Med Ryan Reynolds i huvudrollen och i princip den enda som var med i hela filmen. Baseras på att en man vid namn Paul vaknar upp nedgrävd i en kista. Sedan har han endast en kniv, en ficklampa, en mobiltelefon och diverse tillbehör och försöker ta sig ur situationen bäst det går. Var stark paranoidframkallande samt att slutet var tämligen gripande. Rekommenderas verkligen.
Kollade även på Det nya landet för några dagar sedan. Gav mig dock inte speciellt mycket och gillade den inte jättemycket.
Eller hur! Haha, fick med sådana oerhörda ångesttankar om just den meningen!
Edit.
Såg Welcome to the Rileys innan med Kristen Stewart (:wub:) vilket gav mig en del tankar faktiskt. Handlade om en man samt hans fru som förlorat sin dotter i en bilolycka. Sedan reste mannen till New Orleans i arbetssyfte och träffar där den unga, prostituerade flickan Alison som han börjar umgås med och tillsist ser som sin egen dotter.
Var väldigt fin faktiskt.
Efteråt såg jag För Kärleken, som var extremt bra för att vara svensk. Var med Tuva Novotny och jag blev skärrad över hur fint upplagd den var. Handlar om rasism i Sverige och hur pass mycket viktigare kärlek är än pengar och hudfärg. Rekommenderar den verkligen!