0/5 Känns så tråkigt att alla inte presenterar sig.
Så jag börjar väl jag:
Tja, *skaka hand* Kalle 30 slak.
Utskriftsvy
0/5 Känns så tråkigt att alla inte presenterar sig.
Så jag börjar väl jag:
Tja, *skaka hand* Kalle 30 slak.
Svaniis känner igen bra, ser här på forumet hela tiden samt kommer med roliga kommentarer osv... 5/5 :)
4/5
Följa reglerna?
Mrpalmer 5/5
M.larsson; 5/5
:cool: