Samma här, tungt, tråkigt och jävligt dåligt betalt:(
Utskriftsvy
lol nuubs själv tjänar man 250kr/h
Precis fått körkort så är det ju ett måste att köra lite rally i skogarna. Iaf när min polare ville testa så sluta det inte så bra^^
Bifogad fil 4031
Inte fått några bilder på dendär jävla cylindern..
Tog en joggingrunda. Efter halva vägen fick jag sånt magknip att jag nästan spydde på direkten. Hade sedan så ont att jag knappt kunde ta mig framåt och nu sitter jag här och känner att jag snart lägger en pizza rakt över tangentbordet...
inget jävla rör hemma än..
200 kr/h inte mycket, är ni dumma eller? så ni menar på allvar att 32000kr/månad är något som alla tjänar och ni tjänar enkelt mer än så? haha
Bara legat hemma sen kl 12.
kostymnisse nu också! avslutning nu och då ska man tydligen fläska till det lite med en äckligt stel kostym och hela köret! som grädden på potatisen blir det slips också..
Ah, pissigt!
Okej, jag rensade rabatter hela dagen igår, sen ska jag få städa trapphus och shit också! :O
Kände att sitta hemma 9 veckor är inge vidare, därför tog jag ett jobb då man samtidigt kan tjäna lite cash :)
De är satans jobbigt, sen ner på knä och plocka upp skiten och slänga de i en jävla påse!
Dragit på mig en jobbig jävla förkylning, nyst säkert 40 gånger idag
Syrran har friidrott hela veckan, ska skjutsa dit henne om det inte regnar, synd att man inte får ta bilen istället..