Räddare för någon med acne än aids!
Utskriftsvy
Nån av katterna hade fått tag i en ekorre och dödat den, och släpat in den.:whops:
Vaknade för 25minuter sen , Lika pigg som när man har sovit ut en helg , ligger vaken i typ 2minuter och fattar inte hur jag kan vara så pigg redan , sen en halvminut senare så börjar blodet forsa ur båda näsborrarna och jag försökte stoppa det med armen så nu är hela lakanet blodigt , det var min arm också.
Ramla precis i en trappa... Har sjukt ont i ena knät nu och så blev de ett hål i brallorna. Tur att ingen såg det bara :D hahaha
Hörlurar-->Hög volym på datan-->Youtube video på full volym = ONT i öronen!
http://www.bike.se/nyheter/massan-na...tormsteg-89058
Yamaha, elmoppe? :O
Vaknar och tittar på klockan och tänker shiiiiet 8.45 bussen går om 10min. Slänger på mig kläderna och tar lite munskölj. Är ute vid bussen 8.52 och tänker gött jag hann. Står där och väntar men tro fan att det inte kommer någon buss. Inte fan var det mitt fel för jag var ju där i tid...
Går hem och tittar på klockan. Pendeln går om 10min (bor 6km bort) och tänker att jag kan nog hinna om jag tar moppen så på med långkalsonger och raggsockar och iväg på moppen. Hinner precis med pendeln och kommer 20min försent till matten.
Kall som man är, ser ut som fan och trött öppnar man matteboken och tittar på talet man var på. Binomer och kvadreringsregler och konjugatregler och sån skit och tänker bara neeej.
Underbar start på dagen...
åkte hem för att hämta massa kläder akut, ska springa till bussen för det börjar bli om tid. väl på bussen så kommer jag på att jag glömt väskan.... ***EN
Trodde det skulle vara fest idag, men det är nästa vecka.
På måndag kommer rektorn och vi kanske blir av med omklädningsrummet i skolan.. Allt för vi är så omogna, allt är sönder i princip och riktigt snuskigt, städerskan städar inte där inne längre.. Under 3 år nu i skolan har vi fått klagomål haha..
http://magazin24.se/kungsor/2011/01/...-mot-skuldsatt
En zigenarfamilj åkte fast här i närheten, har skulder på 1,7 mille, snuten hittade en skarpladdad pistol i huset, mannen är internationellt efterlyst och är skriven på 108 (!) fordon. Hahahahaa :D
Blev själv förvånad för nåt år sen när de köpte huset med tanke på hur de kunnat betalat det.
Funnits på www.bikewalls.com ett tag..
Men alla företag är påverkade utav miljötänket.
att jag mår så jävla skit
körde 50 meter med nya cylindern sen spikade den! :)
Har skaffat internetbanken i hopp om att kunna beställa saker från JMPB osv genom att överföra pengar , men icke ! Behöver inloggningsdosa för det och jag har bara personlig kod , ROLIGT!
Har tappat bort plånboken med moppekortet , snöskoterkortet , bankkortet och busskortet i :nooo:
Var på fest igår, började jävligt gutt, roligt folk osv. Vi var typ 35 pers i en lägenhet. Efter ett tag står jag på toan och pissar, då kommer en tjej inspingandes och spyr rakt på en snubbes jacka och på mina fötter.. Aja, sen kom det 2 andra dit. De som hade lägenheten släppte in dem, och helt plötsligt knuffar en kille till min polare in i en glasdörr så den krossas och han får ett jack i armen och blodet börjar rinna.. Med tanke på att alla vi killar som var där innan är polare med han som började blöda blev det snabbt bråk, någon jävel kastade ut han medans en sprang efter han för att slå till han.. Aja, det stoppas sen när snubben är ute. Men tydligen springer han efter han ner i trappen sen och när någon ska stoppa honom krossar den jäveln en ruta i trappen, han börjar med blöda som fan och grannarna ringer polisen. Polisen kommer dit och snackar med killen som förstörde rutan i trappen, han ska ersätta den. Alla åker ut och festen slutar, så vi drar hem till en annan polare och är där tills 4- halv 5. Blev rätt störd kväll ändå, mina nycklar är borta, har ett jävla jack i läppen som jag inte har en aning om vart den kommer ifrån.