Sen har du på fullt allvar dödshotat mig din lilla 95:a. Har bevis på den din lilla sak. Du är inte så jävla oskyldig som du vill att folk ska tro..
För att inte gå OT så har jag inte gjort ett skit idag och det går ingenting på tv. :)
Utskriftsvy
Nu fick jag reda på att jag ska ha prov på 1 kapitel i spanskan i morrn, prov i genetik på torsdag och nationella engelska på fredag, najs!
började för 20 min sen win/fail?
Vädret:sneak:
Alla som leker i "Hur känd är perso.." tråden..
Vår vikarie i samhällskunskap gav oss en hemuppgift, och tror seriöst att vi kommer göra den-,-
Började läcka hydralolja från kryparn idag och att jag råkade spilla en massa diesel på min tröja:(
Att man fick dissen av tjejen idag :(
Reklamen "Nu blåser vi sverige"
- Se programmet som göteborgarna skrattar åt.
eller vad dom nu säger... Så Resten av sverige skrattar inte?
Gick inte som jag ville i garaget..
Mina mjukisbrallor som jag tänkt gymma med låg i tvätten så tog ett annat par som låg i min garderob. När jag kommer till gymmet så skrattar polarn till lite varpå jag svarar:
-Vadå?
-Vadå Amanda?
-Va snackar du nu om? :O
-Ja, det står ju amanda i arslet på dig?
-Va i helvete, har jag tagit min syrras brallor?! *Kollar på brallorna, och visst fan har jag tagit fel*
Så fick helt enkelt träna med dem, fick liite skumma blickar ;)
dagens fail är att jag fick farbror blå efter mig när jag skulle hem från verkstan :(
Filip
Nog för att han sagt negativa kommentarer ska du inte vara negativ tillbaka. Vi ska inte göra sådana här inlägg som bara skapar bråk här på forumet även om det är din åsikt och det här är dagens fail. Bara onödigt imo.
Edit: Told ya!
Stava hans namn rätt. Men som sagt så är det Filip som varit negativ på sistone. :(
Missade dagens premiär då jag fick sina i aminocellen på skånegatan för ingenting :S (okej några öl i mig och "råkat" ge en på käften)
Men snälla, starta inget nu.. Dra ett sträck här
------- ;)
Sådärja :D haha
Jag sa min åsikt i bloggartråden, låt den vara! ;)
Lite kanske :sad:
Nu kommer det där "strecket"
__________________________________________________ ___________
ONT: Var o köpte en länk till kedjan som behövdes när jag bytte drev, såklart var den för stor och affären hade stängt så nu blir de cykla till skolan :nooo: