Nu ska vi se..
Botkyrka (check)
Namnet "Hewaa" (check)
Krockad (check)
Sladdar under ratten (check)
Kan bara betyda en sak..
Bilen är dessutom egentligen en -94 och vägmätarställningen var på 364657 efter senaste besiktningen.
Utskriftsvy
Skulle ha skrivit en text om demokrati och nationalism som skulle ha varit klar idag, men jag har inte ens skrivit hälften...
farsan stängde av internet... win dock att det går att köra internetdelning med iPhonen! haha
jaja, uppe 06.30 som vanligt för att fara till skolan:booring:
min syster spelar gitarr - tror hon e tondöv :nooo:
min ordinarie skärm dog, tur att man har 2 :S
Skulle åka hem, förgasarn är lite cp, så den fick lite för mkt, stannar och skruvar ut luftskruven och så får den alldeles för lite bensin istället, så de var bara att ställa tillbaka..
Sen efter 1-200 meter så släpper mellanröret lite halvt, så de lät rätt mkt, men jag orkade inte fixa det så jag körde ~8km så.:huhu:
tog med mig matteboken hem för att räkna lite. Öppnade boken och vips.... Parallelltranverser och sån skit. arbetet har gått baklänges då jag suddade tu lite och stängde skiten igen..
Skulle plugga idag... Sitter fortfarande här utan att göra ett skit :(
Hög på glasfiberspackel :nooo:
:wub:
Fyfan, drygaste gymbesöket på länge nyss.. Var helt sjukt mycket folk (brukar vara helt själv då jag tränar på kvällarna).. Skulle köra ben, men fy satan de gick inte, har så sjukt ont i min svanskota så gick inte alls ta i. Tränade bara en halvtimme typ då det var så drygt..
Installerade Internet explorer för mac, det man får upp när man går in på Facebook är:
http://img441.imageshack.us/img441/1...10121kl224.png
hmm
När jag, brorsan o en polare går på affären brukar vi oftast sätta oss ner och dricka dricka käka korv osv. Så jämt brukar vi komma överens om att vi inte går förrän det kommer in någon snygg i affären.
det som är fail med detta är att vi satt i affären i 45minuter idag utan att det kom en enda snygg brud :O
Dagens wtf!
Random brud som precis addade mig på facebook..
Hon: hej..:) du vet inte vem jag e va?:P
Jag: Haha, nae :)
hon: vet du var torsås ligger? :p typ utanför kalmar..?
Jag: Yes :)
Hon: där bort jag iaf.. sen heter jag angelica.. ngt du vill veta? :P vem e du själv? :) bor*
Jag: Ofan, då vet jag!
Vafan?
Haha, kuligt för dig då ;)
-jag Kl 14.00 idag på skolan. Ikv måste jag verkligen plugga.
Kl 15.30 hemma, Pluggar efter maten.
Kl 17.00 Tare lite senare, chillar lite först
kl 19.00 ser någon gala på tv, pluggar sen
20.00 Fikar och sitter vid datan.
22.00 ???? :O tare imorrn :wub:
äre ovanligt....