Kommer till skolan 09,55 börja matten 10,00. Så var det helt jävla dött där. Så fråga min el lärare var alla är.
Då ska vi tydligen kolla på teater kl 10. Så körde som fan ditt. Fast sen åkade jag inte gå in ditt.
Så körde hem:huhu:
Utskriftsvy
Kommer till skolan 09,55 börja matten 10,00. Så var det helt jävla dött där. Så fråga min el lärare var alla är.
Då ska vi tydligen kolla på teater kl 10. Så körde som fan ditt. Fast sen åkade jag inte gå in ditt.
Så körde hem:huhu:
1 poäng från att bli godkänd på teoriprovet för B-körkort idag.
Men jag gjorde tabben och inte kollade om man bara behövde spänna den, så jag kapade 1 länk men då gick de inte att få ihop kedjan, hoppas du fattar :P
ONT: 1 poäng från VG på nationella i Kemi, kan vara avgörande om jag höjer mig från G till VG i betyget, *****!
Folk som tror att dem vet att det är dataspel och alkohol som gör att "dagens ungdom" stavar sämre osv...
Negativ, ptjaa. Jag säger som jag tycker som så många andra gör här. Ni har inte tänkt att ni hela tiden propagerar för dubbelmoral? Ni anser att min attityd är taskig, negativ, nedvärderande men ni har mage att skriva en massa nedvärderande saker själva. Förstår inte hur ni resonerar..
Verkligen inte. Ni får gärna skriva negativa saker om mig men då kan ni inte börja lipa så fort man skriver något, vilket är precis vad ni gör. Anledningen till att jag ens kommenterar er är för att ni hela tiden förespråkar för det positiva, tror ni. Jag säger att jag tycker ni är oschysta bara för att ni skriver sådant hela tiden, men i själva verket bryr jag mig inte.
Så ni får gärna skriva oschysta grejer om mig men kom inte och lipa om jag gör detsamma..
Det spelar ingen roll vad alla säger, för jag älskar ralley ändå <3
Forumets fail är att modsen är för snälla, vissa personer här inne kan behöva en liten semester. Enough said.
horungar som inte kan ge fan i andras mopeder bara för att dom har pundat upp alla sina pengar istället för att köpa egna mopeder att pilla på.
Kopierar rakt av från hyperperras tråd läs detta så får du reda på vad som hänt :(
hej, idag åkte jag och ställde moppen vid skolan, när jag slutar och ska åka hem ser jag direkt att några idioter dragit tändhatten, vilket visar sig vara en kille i min klass, en "polare".
han hade även skruvat in tomgångsskruven till max, dragit fullgas och lutat styret mot ett träd så den stått på fullgas flera timmar. Han hade vridit på bensinkranen och massa jävelskaper. nu är mopeden helt jävla död, inget funkar! slutade kl 3, och nu är jag hemma, kvart i 4... pappa fick hämta moppen med släp. har provat med startgas och allting, helt död. funderar på att göra en anmälning, något lär jag då fan göra, man ska fan kunna ha moppen ståendes vid skolan ifred !
jag var sååååå nära att slå ner horungen, men avstod då jag kommer bli dömd för misshandel..
På min har dom gjort...
Förstört saker på hjälmen, hjälmen kostar 2,3. sen goggles glaset gjorde dom repigt(spegel blått glas som är dyrt).Klämt oljeslangen som går till pumpen.plockat bort tändstiftet...
Sen har dom också förstört blikers glas. Detta pga av att dom är avundsjuk på moppe och dom inte har råd med moppe eller så kör om runt dom någon gammal skit...
Så jävla surt att folk inte kan hålla på att tatta och förstöra saker. Glömde min nyckel i tändningslåset en gång, som tur var den på en parkering där ingen var :) Tänk er en värld där man parkera, vrida av tändingslåset och låta nyckeln sitta kvar utan att låsa den eller något och bara gå därifrån :wub:
Hehe detta kan har hänt mig 4 gånger utan för coop forum då jag bara fokuserat på subway mackor eller godis men har alltid upptäckt att nycklarna är borta när jag käkat upp mackan eller handlat så blir fetasate rushen varje gång ut genom butiken och säkert 100 personer tror jag snattat :wub: