Haha det var ju grymt :huhu:
Utskriftsvy
Gullig kille ja, alla forum måste ha lite bråk annars blir det tråkigt. :rolling:
Här lämnade man moppen med nyckeln i uppe vid huvudleden när man åkte på semester. Kom hem och trodde någon snott moppen, blev jättesur och tänkte att jag skulle ringa polare dagen efter. Går upp på morgonen för att hämta posten är där står moppe****n. :huhu: För er som inte förstår så stod moppen uppe vid huvudleden bredvid min brevlåda eftersom i ett bondesamhälle orkar inte postbilen köra in på alla småvägar. :(
Dagens jävla fail är att det cirkulerar ett jävla kort på mig och en 95a......
Plockade av dörr sidan på bmw'n och insåg att det inte skulle bli så lätt att banka ut bulorna som ja trodde:(
Men ändå win att jag plockat bort det,har stått i 2 eller 3 veckor nu utan att jag gjort nåt:huhu:
Gjorde en hemuppgift i X antal timmar och var glad över att det bara var lite polering kvar till idag för den ska vara färdig kl.12. Vad jag inte visste är att läraren menade 12 på Morgonen och inte kvällen! :(
Inte dagens men helgens.
Fick punka på bakdäcket :( och nu har jag inga pengar till att köpa ett nytt :O
Att Ralley aldrig blir bannad trots sin "sköna" attityd och personangrepp.:mad:
Killen är seriöst dum i huvet...
Att man va hemma igår för att man var magsjuk o spydde o va hemma idag också men då fick morsan ett jävla utbrott :mad: Så nu kanske man inte får köpa sig en neos :sad:
Jag är jävligt trött, men känns fel att sova nu..
Folk som älskar Volvo så mycket att de vägrar inse att dessa bilar är långt ifrån perfekta!
Positiva ralley :wub:
Åkt?
köra är en annan sak. Men snälla ta detta i biltråden -.-
Nu är frågan, har du KÖRT en volvo? då förstår jag om du kan klaga på saker. men nu skrev du att du har åkt.
http://img534.imageshack.us/img534/7...dbc95cd163.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Som Rami sade! Man blir så jävla trött på allt tjafs!:mad:
Har en debatt på engelska imorn om dödsstraff och jag har nt börjat än. Som vanligt.
Har rensat en JÄVLA massa. Känn er inte direkt träffade om något ni skrivit tagits bort om ni inte gjort något fel.
Lämnade kvar lite söta bilder. :wub: