aha ok, då är jag med och nej, det är inte mycket plugg på gymnasiet
Utskriftsvy
Fan va gött att vi inte har samma matte som er då! :) Jag räknade inte ett tal i princip (i 1an) och fick MVG i matte A. Det är egentligen först nu i matte B som man får börja plugga.
Hade mycket mer plugg i 1an än vad jag har nu. Kanske för att jag inte har några individuella val nu i 2an men även för att jag läser Italienska steg 1 nu istället för Tyska steg 3. :)
ja, men få kommer troligtvis nå målen för A då det är så pass högt satt. vad jag ahr hört så ska B motsvara ett svagt-medel mvg, och ett A ska vara ett klockrent mvg. och som jag vet det så är det inte många som når till de där klockrena mvg'na i dagsläget heller.
http://emii.blogg.se/images/2008/betyg_21126555.jpg
där har du hur det är nu typ :)
A = Starkt MVG, nästan alla rätt typ
B = Standard MVG
C = VG
D= G+ / VG-
E = G
F = IG
är det bara för mig eller har dom flyttat på hela forumet?
Någon/några fittor gick runt på skolan och knippsade folks lås och stal datorer,bilnycklar osv.:mad:
min brud är starkare än mig -.-'
Jävla fan, har omprov i Genetik imorn och jag kan fan inte ett PISS! :nooo:
Troligtvis är den/de som stjäl elever och vet när ingen är i den aktuella korridoren. Finns "hål" på runt 10 minuter när ingen är i korridoren och de passade väl på då. :( Jo det är ju inte särskit diskret att gå runt med en bultsax så de lär bli ertappade, hoppas de blir outade och polisanmälda om de blir tagna. ;) Blev som tur är inte av med något, kanske för att jag har ett stort och kraftigt abuslås. :)
NRJ, dom spelar verkligen samma låtar hela tiden..:thinking: