Folk köper bilar dom tycker om, och vet att de håller.
Utskriftsvy
Fick sendrag på ovansidan av foten när jag var nere i köket som är längst bort i huset från trappen och mitt rum är precis ovanför köket så jag fick krypa genom hela huset och upp för en 18 stegs lång trappa , lagom jobbigt ! :(
Fyfan såg några bilder på hon elin krantz som blivit våldtagen och mördad. Fyfan vilka bilder. utan censurerade bilder då:(:(
Den jävlen som gjort de bör få lida hårt och misshandlas...
Såg bilderna för nån min sen och blev verkligen illa berörd. Jag skiter fullständigt i vad kramgoa moralfittor tycker och tänker om man är sämre om man ger tillbaka osv. Sånt där vidrigt pack förtjänar inga rättigheter. Kaffern som utförde dådet borde plockas och hängas nån meter över en öppen brasa, sen flås levande, sen hängas upp igen över brasan. Göra allt för att personen ska få en sån långdragen och smärtsam död som möjligt. Allt för att han ska pinas in i det sista!
Bilderna är ju ändå offentliga så det är ju bara gå och fråga efter skiten så ska man få dem. Inte speciellt förvånad att *****n inte kunde hålla sina primatimpulser i schack.
Var kan jag se dom?
Att ni ens vill se dom..
moppen skar förut :sad:
söp som fan i fredags och hade as kul sen kom vi på att vi skulle till stan, tyvärr tål jag inte att åka bil när jag är riktigt full så när vi va i polarns lägenhet så spyr jag ner 3 kuddar, hans matta för 3k och pajar nån skål för 300.. Så ska paya allt utom mattan som jag ska försöka tvätta annars får jag lämna in den :P
Luftfilter fan kördes sönder idag.... Skit saker ;)
Moppe vill inte starta med nya förgasren. jag köpte av en här. och han sa den skulle funka perfekt och var i nästan nyskick. Men fick byta flottörpacknigen.sen läcker den bensin som fan...:(:(
Tror ni de räcker med att lägga den i bensinbad?:huhu:
No offence emilsjoedin :P "min kompis hade mätt sin till 89-90 innan han sålde den och han grejja bara med vikterna v-ringen zx och munstycke såklart." tycker bara att det är lite kul xD
Vaknade av ett samtal från min granne som undrar varför min garage dörr står öppen och bilen står mitt på gatan och om jag flyttat crossen -,- Detta var den 6e dagen som crossen varit i min ägo. Ingen försäkring aldrig hunnit köra den eller något. 20 000 kr som man jobbat ihop under nästan ett år käpprätt åt helvete! Tog mitt baseball trä och jag och min bror tog en tur i bilen till brandbergen och började leta klockan 7 på morgonen utan någon lycka. Haha typiskt min otur! Den måste toppa dagens fail! doch så var det igår men ändå :)
Ämnesprov i engelska idag :(
simons mamma
lutfade bromsarna på en s80 idag, och råkade ha något för högt tryck. Kom på den smarta iden att trycka på ventligen så jag fick ut lite tryck, bara att de sprutade ju olja samtidigt. Bromsvätska i ögonen är fint!
Ja.
Nej skämt åsido, men du måste ändå hålla med om att det är fler "kriminella personer" som är invandrare, eller hur?
Ta bara som ett exempel där jag bor, Upplands Väsby, på ena sidan av motorvägen bor det inte speciellt många invandrare, på den andra sidan däremot där är det helt fullproppat utav dom.
Och på den andra sidan där alla invandrare håller hus så händer det också mer saker som att tex folk blir rånade etc.
Jag menar inte att vara rasistisk, utan ville mer visa att jag förstår varför Gilera runner sa på det sättet. :)